رئیس ستاد برگزاری جشنواره زمستانی سرعین:
امروز در حوزه گردشگری بالاتر از ساخت هتل و آب‌درمانی توجه به مولفه‌های بهره‌گیری از مواهب طبیعی مدنظر است.
کد خبر: ۸۶۲۳۳۶۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، رئیس ستاد برگزاری جشنواره زمستانی سرعین در جلسه هماهنگی جشنواره زمستانی با بیان اهداف این جشنواره بیان کرد: ایجاد فضای شور و نشاط و طرب در بین اهالی منطقه و شهرها و مناطق همجوار به همراه معرفی برند گردشگری سرعین به عنوان یک فرصت استثنایی در تقویت درآمدهای اقتصادی از مهمترین این اهداف است.

ناصری یادآور شد: قطعا از دستاوردهای اقتصادی برگزاری این جشنواره غافل نشده‌ایم و تلاشمان بر این است تا همچون فصل تابستان در زمستان نیز سرعین را مهیای حضور گردشگران داخلی و خارجی کنیم که قطعا برگزاری این جشنواره یک حالت برد برد را برای ما به همراه دارد.

این مسئول وجود هوای پاک و زندگی پر از نشاط و سرسبزی را در منطقه بی‌نظیر سرعین برای گذران بخشی از ایام عمر یک بستر مناسب توصیف کرد و گفت: امروز در حوزه گردشگری بالاتر از ساخت هتل و آب‌درمانی توجه به مولفه‌های بهره‌گیری از مواهب طبیعی مدنظر است.

فرماندار شهرستان سرعین رطوبت 69 درصدی، بارش 492 میلی‌متری و دمای هوای 15 درجه‌ای معتدل را در سرعین یک بستر پاک طبیعی برای توسعه گردشگری سلامت‌محور توصیف کرد و افزود: ما تنها در سایه جشنواره و برگزاری آن نمی‌توانیم قابلیت‌های سرعین را معرفی کنیم بلکه از ابزارهای مختلف باید استفاده کرد تا این امکان و فضا فراهم آید.

ناصری عنوان کرد: در عصر مدرنیته و پیشرفت‌های جدید بشر برای خلاصی از شرایط سخت و دشوار زندگی ماشینی نیازمند حضور در فضای طبیعی و استفاده از مواهب خدادادی است تا روح لطیف و اخلاق انسانی خود را بتواند تقویت کرده و زمینه بهره‌گیری از مواهب خدادادی را فراهم کند.

ارسال نظرات