خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز استان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز با کسب رتبه شایسته‌ قدردانی در بین دستگاه های اجرایی استان در عملکرد سال 1393 از سوی استاندار آذربایجان شرقی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۳۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت گاز استان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز با کسب رتبه شایسته‌ قدردانی در بین دستگاه های اجرایی استان در عملکرد سال 1393 از سوی استاندار آذربایجان شرقی تجلیل شد.

بر اساس این گزارش ولی اله دینی مدیرعامل و رئیس شورای اقامه نماز و فتح اله زاده رئیس روابط عمومی و دبیر شورای اقامه نماز شرکت گاز استان با اهدا لوح سپاس جداگانه مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این لوح سپاس که به امضای مشترک " نواداد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری " و " ضیائی " ‌ رئیس ستاد اقامه نماز استان رسیده، آمده است :

جناب آقای دینی

مدیر عامل و رئیس شورای اقامه نماز شركت گاز استان آذربايجان شرقي

با سلام و آرزوی توفیق الهی

به پاس خدمات ارزشمندتان در پشتیبانی از فعالیت های ترویج و توسعه‌ فرهنگ نورانی نماز و کسب رتبه شایسته‌ تقدیر در میان دستگاه های اجرایی استان در سال 1393 از جنابعالی تقدیر و تشکر می‌شود.

اینک در سایه‌ توجهات خاصه‌ی حضرت ولیعصر(‌ارواحنا فداه) و درکانون ارزشمند جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه بزرگواری فخیم از سلاله‌ طیبه‌ آل الله(ص)، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) یک بار دیگر ضمن اهدای بهترین مراتب سپاس و قدردانی، امیدواریم که توفیق بهره مندی از برکات و زیبایی های نماز برایتان جاودانه و همیشگی باشد.

ارسال نظرات