خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

تبیین دستاوردهای انقلاب به دانش‌آموزان ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: تبیین دستاوردهای و ارزش‌های انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان ضروری است.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۴۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از ایثار واحد قزوین، سالار قاسمی‌مدانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان قزوین، با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نسل امروز دوران انقلاب اسلامی را ندیده و لمس نکرده‌اند، گفت: به همین دلیل تبیین دستاوردهای و ارزش‌های انقلاب اسلامی به آنها ضروری است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه‌فجر افزود: بایستی این برنامه‌ها هدفمند و باشکوه در بین دانش‌آموزان برگزار شود تا آنها بیشتر با ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به نواختن زنگ انقلاب که از جمله برنامه‌های دهه‌فجر می‌باشد، گفت: این برنامه‌ باید با برنامه‌ریزی دقیق در مدارس استان قزوین برگزار شود تا دانش‌آموزان با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا شوند.

وی بازدید دانش‌آموزان از گلزار و موزه شهدا، برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و اعزام دانش‌آموزان به اردوهای درون و برون استانی را از جمله برنامه‌های دهه‌فجر در مدارس استان قزوین برشمرد.

قاسمی افزود: شرکت دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و نماز جمعه، اجرای برنامه خاطره‌گویی از وقایع انقلاب در مدارس و برگزاری نمایشگاه در مدارس و همکاری در برگزاری نمایشگاه استانی از دیگر این برنامه‌هاست.

وی به مسابقات مطالعه و تحقیق در مدارس استان قزوین اشاره کرد و گفت: تحقیق و پژوهش در بین دانش‌آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل مدیران مدارس بایستی با مدیریت مطلوب و برنامه‌ریزی دقیق تلاش کنند تا آنها در این مسابقات با اهتمام ویژه‌ای شرکت کنند.

این مسئول افزود: آموزش و پرورش استان قزوین آمادگی دارد تا در ارتقای موفقیت‌ دانش‌آموزان برای کسب رتبه برتر کشوری مسابقات مطالعه و تحقیق، کمک‌های لازم را انجام بدهد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار