رئیس ستاد دهه فجر شهرستان شهرکرد به دوران 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: بعد از دوران دفاع مقدس جامعه صنفی نقش ارزنده‌ای در عرصه سازندگی کشور داشته‌ است.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۵۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

مصطفی محسنی‌پور در جلسه ستاد دهه‌ی فجر شهرکرد که با محوریت اصناف و بازاریان در سالن شهید جعفرزاده فرمانداری شهرکرد برگزار شد نیز با اعلام اینکه امسال در برنامه‌ریزی‌های دهه فجر نقش اصناف و بازاریان پررنگ‌تر از گذشته دیده می‌شود اظهار کرد: بعد از دوران دفاع مقدس اصناف و بازاریان وارد عرصه سازندگی کشور شدند و آغاز سازندگی کشور نیازمند حمایت های مادی و معنوی بود که جامعه صنفی کشور با حضور در هر دو عرصه توانستند نقشی ارزنده داشته باشند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مرحله جدیدی از نقش آفرینی اصناف در کشور دانست و خاطرنشان کرد: هنگامی که انقلاب به رهبری امام راحل به پیروزی رسید، بسیاری از کانون‌ها و هسته‌های صنفی و مردمی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده بود، در این دوران تقویت شدند و اعلام موجودیت کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رؤسای اصناف شهرستان شهرکرد با تشکیل جلسه‌ای آمادگی خود را برای برگزاری باشکوه سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی اعلام کردند.

ارسال نظرات