فرماندار سرعین:

هتل سه ستاره سرعین در حد هتل پنج ستاره!

ایجاد فضای شور و نشاط و طرب در بین اهالی منطقه و شهرها و مناطق همجوار به همراه معرفی برند گردشگری سرعین به عنوان یک فرصت استثنایی در تقویت درآمدهای اقتصادی از مهمترین این اهداف است.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۵۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

عاطف ناصری، فرماندار شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرعین، اظهار کرد:‌ به غیر از حوزه سیاست‌گذاری و فعالیت‌های مرتبط با حوزه آموزش، امنیت و فرهنگ در دیگر حوزه‌ها شاهد مشارکت بالای بخش خصوصی در ایجاد اشتغال مولد هستیم که این زمینه توانمندی بیشتر را در این بخش فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان سرعین با اشاره به احداث هتل و هتل ـ آپارتمان‌های متعدد در سرعین مدعی شد: هتل‌های سه ستاره سرعین امکاناتش در حدی است که خدمات هتل پنج ستاره را ارائه می‌کنند.

ناصری با اشاره به فراهم آمدن برخی از زیر‌ساخت‌ها برای حضور گردشگران خارجی و سرمایه‌گذاری‌های کلان غیر‌دولتی تصریح کرد:‌ ما اگر در سال‌جاری 15 هزار مسافر خارجی را در سرعین پذیرش بکنیم موفق شدایم در تامین زیر‌ساخت‌های آب‌های گرم و معدنی با مشارکت بخش خصوصی به صورت مدرن ورود کنیم، قطعا این حرکت‌ها در راستای ایجاد ظرفیت‌های جدید برای حمایت از بخش غیر‌دولتی است.

این مسئول همدلی و هم‌افزایی مسئولان شهرستان را در توسعه صنعت گردشگری در سرعین یادآور شد و افزود: ما مدعی نیستیم که وضعیت‌مان در این صنعت در حد آرمانی و ایده‌آل است اما به تدریج و سال به سال وضعیت‌مان در این حوزه تغییر پیدا کرده و وضعیت متفاوتی را پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان سرعین در پایان با اشاره به ضعف توسعه زیر‌ساختی در بخش دولتی نظیر نبود فرودگاه مناسب و مسیرها و جاده‌های ارتباطی ادامه داد: رویکرد دولت تدبیر و امید بر این است تا بتوانیم در حوزه گردشگری فعال‌تر و بهتر از شرایط موجود حرکت‌هایمان را انجام داده و از توان بخش خصوصی بهره‌گیری کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار