310 نفر از دانش آموزان دختر بیجار در قالب کاروان راهیان نور به جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۵۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری جانشین فرمانده سپاه بیجار با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور ،اظهار داشت:شناخت اهداف انقلاب و دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.


وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،گفت:با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان برگزاری اردوی راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارد.


جانشین فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: اردوی راهیان نور یکی از مهمترین شاخصه‌هایی است که آرمان‌های شهدا و ایثارگران را به معنای واقعی کلمه تعریف می کند.


عسکری با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس اختصاص به قشر خاصی ندارد،افزود:آشنایی نسل جوان با اهداف انقلاب و بیان رشادت ها و دللاورمردیهای شیر زنان و شیر مردان ایران اسلامی در برابر تهاجم نابرابر دشمنان از وظابف خطیر مسئولان است.


وی با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور بعنوان پل ارتباطی جوانان با دوران دفاع مقدس است،گفت:برگزاری اردوی راهیان نور می تواند دیدگاه جوانان و نوجوانان را نسبت به موضوع جبهه ،جنگ و شهادت تغییر دهد.


جانشین فرمانده سپاه بیجار در قسمت دیگری از سخنان خود بیان داشت: در سال تحصیلی جدید 310 نفر از دانش آموزان دبیرستان های دخترانه بیجار با هفت دستگاه اتوبوس جهت بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور اعزام می شوند.


عسکری خاطر نشان کرد: دانش آموزان به مدت چهار روز از مناطقی همچون دهلاویه، اروند کنار، شلمچه، هویزه، محل عملیات‌های فتح‌المبین و والفجر 8 بازدید کرده و با شهدا و آرمان‌های آنان تجدید بیعت می‌کنند.


وی یادآور شد:اردوی راهیان نور فرصت طلایی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه فرهنگ انقلابی اسلامی است.

ارسال نظرات