فرمانده سپاه عاشورا:

استکبار با سرکوب فرهنگ جهادی درصدد مقابله با صدور انقلاب است

فرمانده سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه شبستر گفت: استکبار تلاش دارد با ترویج فرهنگ سکولاریسم فرهنگ جهادی را سرکوب و مانع از صدور انقلاب شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۵۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: هدف و راهبرد دشمن در این مسیر(صدور انقلاب) ترویج ایران هراسی و اسلام هراسی برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی در جهان است.

وی به تاکتیک های عملیاتی استکبار جهانی در عرصه تهدیدات نرم اشاره و بیان کرد: باید با هوشیاری و بصیرت نافذ محور اصلی دشمن در جبهه فرهنگی را تشخیص داده و توطئه های دشمن را مهار کنیم.

کریمیان ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و دکترین ولایت فقیه، تغییر و خاموش کردن گفتمان انقلاب ، تضعیفو خدشه دار کردن نظام ولایی، متهم کردن فرهنگ جهاد و مقاومت به عقب ماندگی و ارتجاع، جلوگیری از پیشرفت ها و فن آوری علمیانقلاب، جلوگیری از حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی با ترویج شایعات بیهوده و بی اساس، محصور کردن انقلاب در محدوده خود، تغییر باورهای ارزشی را از تاکتیک های اصلی نفوذ دشمن در جهت تقابل با انقلاب اسلامی دانست.


فرمانده سپاه عاشورا همچنین ترویج لیبرالیسم فرهنگی، جایگزین کردن فرهنگ غربی، نفوذ در لایه های حاکمیتی و عناصر تصمیم گیر و تصمیم ساز، تلاش برای دو قطبی کردن کشور، ترویج بی تفاوتی به آرمان های انقلاب، تطهیر چهره نظام شاهنشاهی و بزک کردن چهره استکبار جهانی، تضعیف سپاه و بسیج و نهادهای دیگر و چندین عامل دیگر رااز جمله نقشه های عملیاتی دشمن در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خواند و بر روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه برای مقابله با فتنه های دشمن تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار