رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین خبر داد:

برگزاری آزمون ادواری انجمن خوشنویسان ایرانیان

همزمان با سراسر کشور آزمون ادواری انجمن خوشنویسان ایرانیان در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۶۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

رحمان زمانی، طی گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نمین، با اشاره به برگزاری آزمون ادواری انجمن خوشنویسان نمین اظهار کرد: انجمن خوشنویسان ایرانیان در سطح استان اردبیل تنها در شهرستان نمین فعالیت می کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین گفت: این آزمون روز پنج شنبه یکم بهمن ماه از ساعت 14 ظهر تا 20 شب و روز جمعه دوم بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا هفت بعدازظهر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاقمندان جهت شرکت در آزمون می توانند به اداره ارشاد نمین مراجعه یا با آن تماس حاصل کنند، افزود: این آزمون سالانه دو بار و در سطوح مقدماتی تا ممتاز برگزار شده و برای قبول شدگان گواهی نامه ای از سوی انجمن خوشنویسان ایران صادر خواهد شد.

زمانی در ادامه سخنان خود از برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ادواری وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد، اظهار کرد: این آزمون در مورخه 16 بهمن ماه امسال برای افرادی که به هر نحو ممکن مهارتهایی را در رشته این وزارت دارند، برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین گفت: متقاضیان بر اساس استاندارد های مهارتی کار و دانش که حداقل 32 واحد و حداکثر 44 واحد از دورس برنامه آموزشی مهارتی در رشته های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آزمون داده و در صورت قبولی در می توانند برای کسب دیپلم کار و دانش دروس عمومی خود را در آموزش و پرورش بگذرانند.

ارسال نظرات