خبرهای داغ:
محمد رضا نوروزی با بیان اینکه روحیه هشت سال دفاع مقدسم را از دست ندادم گفت: امروز ما باید حواسمان را جمع کنیم وضعیت جامعه ما خطرناک شده است.
کد خبر: ۸۶۲۳۴۹۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

روحیه دفاع مقدس را از دست ندادم امروز باید هواسمان را بیشتر جمع کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمدرضا نورزی جانباز هفتاد درصد گرگانی در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه آروزی من این هست که لباس بسیجی همیشه در تن من باقی بماند، گفت: در یکی از یادواره شهدا که لباس بسیجی به تن داشتم دیدم این لباس برازنده تن من است و خیلی دوست دارم که در تمام مناسبت‎های این لباس به تن داشته باشم اما به دلیل امانت بودن این لباس را از تن بیرون آوردم.

نوروزی ابراز داشت: 15 تا 16 سال بیشتر نداشتم که داوطلبانه به جبهه رفتم و همان موقع به آقایانی که مسئول بودم گفتم من نیامدم که اینجا مفت بخورم و بگردم و می‎خواهم به خط مقدم بروم.

وی با بیان اینکه در زمان مجروحیت با صدای الله اکبر دوستان به جلو پیش می‎رفتیم، گفت: ناگهان بعد یک مدت متوجه شدم در آموبلانس هستم و هی به هوش می‎آمدم و از حال می‎رفتم.

این جانباز هفتاد درصد گفت: در زمانی که در داخل بیمارستان بودم و به هوش آمدم پرستار یک روزنامه به دست من داد که در آن نوشته شده بود «شهید زنده » و بعد متوجه شدم این خبر برای من بوده است.

نوروزی با بیان اینکه برادر من بسیار تلاش کرد تا متوجه شود در کجا هستم، گفت: در بیمارستان خانواده ارتش تهران بودم و از تعاون سپاه آمار نت را در آورد و برادرم ساعت 4 صبح با آژانس به بیمارستان می‎آید.

وی با بیان اینکه در بیمارستان متوجه شدم که در روستای نوده ملک برای من مراسم گرامیداشت برگزار کردند چرا که فرماندهان من اطلاع داده بودن که من به شهادت رسیدم.

این قهرمان هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه آقای خواجه فرمانده من اطلاع داده بود که جنازه من را به عقب فرستادن، گفت: بدن من به سردخانه انتقال داده شده بود و زمانی که می‎خواستن به شهرستان انتقال دهند متوجه شدند در جلوی صورت من پلاستیک روی بدنم عرق کرده است.

نوروزی یادآور شد: برای یک عمل جراحی بعد از 14 روز بهوش آمدم و در دل تابستان من احساس سردی می‎کردم، گفت: در کربلای هشت و در 21 شهریور ماه 1366 بود مجروح شدم.

وی با بیان اینکه سال 1365 نیز به منطقه اهواز اعزام شده بودم، گفت: ابتدا به عنوان انتظامات من را برده بودن و به مسئول جانبازی که مسئول جابه جایی نیروها بود اعتراض کردم که من برای نگهبانی نیامدم.

این جانباز با بیان اینکه روحیه هشت سال دفاع مقدسم را از دست ندادم گفت: امروز ما باید حواسمان را جمع کنیم وضعیت جامعه ما خطرناک شده است.

نوروزی از وضعیت بی‎حجابی در خیابان شالیکوبی گلایه کرد و گفت: شهادت لیاقت می‎خواست و اگر امروز هم توان داشتم برای مقابله با داعش و تکفیری‎ها می‎رفتم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها