خبرهای داغ:
طی آیینی با حضور مسئولین ، کاروان دانش آموزان متوسطه دختر شهرستان جوانرود در قالب اردوهای راهیان نور، راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۱۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از جوانرود، صبح امروز طی آیینی با حضور معاون فرماندار، مدیر و مسئولین اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه جوانرود کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان جوانرود ، بدرقه  و عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

این اردو با حضور 117 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان برگزار و دانش آموزان شرکت کننده در این اردو به مدت سه روز از یادمان های اروند، هویزه، فتح المبین، شلمچه و مناطق مختلف جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود گفت: پس از برگزاری اردوهای راهیان نور به مقصد مناطق عملیاتی غرب کشور،  اردوی راهیان نور دانش آموزی  به مقصد مناطق عملیاتی جنوب کشور امروزآغاز و در این اردوها بیش از 250 نفر از دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان در قالب اردوهای راهیان نور دانش آموزی  از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

 

 سرهنگ حسین کولیوند تصریح کرد: اردوهای راهیان نور را در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به دانش آموزان مهم ارزیابی کرد و افزود: این ارودها با هدف آشنایی دانش آموزان با رشادتهای ایثارگران دوران دفاع مقدس برگزار می شود و دانش آموزان در این اردوها  از یادمان های اروند، هویزه، فتح المبین، شلمچه و مناطق مختلف جنوب کشور بازدید کرده ودر کنار این بازدید برگزاری برنامه های فرهنگی، زیارتی و سیاحتی برای  دانش آموزان اعزامی در نظر گرفته شده است.

 

 وی خاطر نشان کرد: اعزام کاروان راهيان نور ، یکی از راه های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان  همین است و این اردوها می تواند تاثیرات بسزایی در زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با رشادتها و ایثارگرایهای  رزمندگان دفاع مقدس را که تا امروز شنیده اند و لمس این شنیده ها را از نزدیک فراهم خواهد نمود.

ارسال نظرات