خبرهای داغ:
طی آیینی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،حجت الاسلام والمسلمین تیشه کنی به عنوان مسئول هیات رزمندگان درشهرستان گیلانغرب منصوب شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۱۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، طی مراسمی و با حضور امام جمعه گیلان غرب و سردار محمد طالبی، مسؤول هیأت رزمندگان استان کرمانشاه ، حجت الاسلام والمسلمین تیشه کنی به عنوان مسئول هیات رزمندگان درشهرستان گیلانغرب منصوب شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین  تیشه کنی در حاشیه این انتصاب ضمن تاکید برضرورت احیای فعالیتهای ارزشی ، معرفتی دینی و اسلامی هیات رزمندگان در شهرستان  به خبرنگار مطلع الفجر گفت :نشر  و گسترش فرهنگ و شعائر اسلامی و آموزش معارف دینی، حفظ و گسترش روحیه  و فضای معنوی 8 سال دفاع مقدس و بخصوص در ابعاد استکبار ستیزی و تقویت وحدت و همبستگی بین نیروهای وفادار به اسلام از وظالیف و اهداف هیات است .

 

وی  در همین خصوص به ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی  و خنثی سازی القائات شوم دشمنان  و اهمیت جذب جوانان در قالب هیات های دینیاشاره و  تصریح نمود :رشد و تقویت فرهنگ ولایت مداری،زدودن خرافات و انحرافات و تقویت شور و شعور اسلامی و برگزاری جشنها و عزاداری ها در یک کلام ائم از مراسمات ملی و مذهبی  و ارائه الگوهای مناسب  از دیگر اهداف در فعالیت هیات رزمندگان اسلام است .

 

 مسئول هیات رزمندگان درشهرستان گیلانغرب  همچنین در خصوصارکان  هیات رزمندگان نیز گفت این هیات شامل ارکان  هیات امنا ، ستاد اجراییبا زیر مجموعه های کمیته های اجرایی شامل روابط عمومی و تبلیغات ، برنامه ریزی مناسبات  است .

ارسال نظرات