مدیر عامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

صدور مجوز برای فعالیت برای 350 واحد تولیدی

جوز فعالیت برای 350 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل صادر شده که در حال حاضر از این تعداد 170 واحد فعال بوده است.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۳۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم فریدی در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واقع شده‌اند از معافیت‌های مالیاتی برخوردار می‌شوند تا بتوانند فعالیت‌های خود را ادامه داده و توسعه دهند.

وی از تلاش برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت:‌ با توجه به اینکه اغلب مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی واحدهای فعال در شهرک‌های صنعتی استان مربوط به سرمایه در گردش بوده انتظار می‌رود در این زمینه بانک‌ها همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به تعاریف موجود در حوزه صنایع کوچک مبنی بر ایجاد اشتغال برای 50 نفر و کمتر، بیش از 95 درصد واحدهای تولیدی در سطح استان اردبیل جزو صنایع کوچک و متوسط به شمار می‌روند که در استان فعالیت اقتصادی می‌کنند.

فریدی با اشاره به واحدهای تولیدی احداث شده در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل بیان کرد: مجوز فعالیت برای 350 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل صادر شده که در حال حاضر از این تعداد 170 واحد فعال بوده و باید تلاش کنیم تا با اقدامات مناسب و شایسته زمینه تداوم و توسعه فعالیت‌های آنها را فراهم کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل بزرگ‌ترین شهرک صنعتی در استان اردبیل به شمار می‌رود، افزود: بیشترین قراردادها با سرمایه‌گذاران در حوزه فعالیت در این شهرک منعقد شده که تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های این شهرک را به طور کامل تامین و تقویت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار