تشكيل شوراي معتمد پليس و استفاده از ظرفيت هاي بالقوه آنان گامي موثر در پيشگيري و مهار جرايم است.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۳۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره در ديدار با اعضاي شوراي معتمد بازنشستگان ناجا "خرمدره " با بيان اينكه هدف مهم از تشكيل شوراي معتمد پليس جلب مشاركت عمومي و بهره گيري هدفمند از ظرفيت هاي مردمي در تامين امنيت و سالم سازي فضاي جامعه است، گفت: بدون مشاركت مردم هيچ سازماني نمي تواند در اجراي ماموريت هاي خود موفق عمل كرده و به اهداف از پيش تعين شده دست يابد.

سرهنگ عباس حسني افزود: يكي از موثرترين راهكارهاي جلب مشاركت مردمي در تامين امنيت پايدار را تشكيل شوراي معتمد پليس در محلات است.

وي خاطر نشان کرد: تشكيل شوراي معتمد پليس در محلات و استفاده از ظرفيت هاي بالقوه آن در كنار همت جمعي و احساس مسوليت هاي همگاني، گامي موثر در پيشگيري و مهار جرايم و آسيب هاي اجتماعي است.

فرمانده انتظامي شهرستان "خرمدره " از امنيت به عنوان مقوله اي فرابخشي كه تامين پايدار آن نيازمند مشاركت و همدلي دستگاه ها و خود مردم است ياد كرد و بيان داشت: اجراي موفق طرح هاي انتظامي _ ترافيكي و مبارزه قاطع و بي امان با مجرمان و بر هم زنندگان آرامش مردم در كنار تلاش و سخت كوشي پليس، بايد با مشاركت مردم و پاي كاربودن دستگاه هاي اجتماعي، فرهنگي، تربيتي و آموزشي همراه باشد.

سرهنگ "عباس حسني " در خاتمه به نقش مهم و برجسته بازنشستگان ناجا ، در توسعه آموزش هاي همگاني و تعميق رويكرد تعاملي با نيروي انتظامي تاكيد كرد.

ارسال نظرات