دومین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت سه شنبه ششم بهمن ماه با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرائی در محل دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۵۷۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت افزود: این جلسه که بر اساس ابلاغ ریاست محترم جمهور انجام می شود گزارش عملکرد دستگاههای اجرائی را در خصوص فعالیتهای سال ۹۴ در حوزه ایثار و شهادت بررسی می نماید.

وی تصریح کرد: طبق مصوبات اولین جلسه شورای هماهنگی و نظارت ، این گزارشات در اسفند ماه سال جاری و همزمان با ایام روز شهید در قالب "عملکرد دستگاهها در حوزه ایثار و شهادت” به محضر مقام معظم رهبری و سران سه قوه تقدیم می شود.

نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پیگیری تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت، بررسی آئین نامه و دستور کار برگزاری شوراهای استانی از دیگر دستورکارهای دومین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس شورای هماهنگی فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت گام مهمی در اجرائی شدن سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته می شود.

ارسال نظرات