سردار یزدانی:در کمیسیون ورزش بسیج بر توسعه اخلاق و ورزش همگانی و قهرمانی تاکید شد

رئیس سازمان ورزش گفت: در کمیسیون ورزش بسیج که در جریان مجمع عالی بسیج تشکیل شد، در یک بیانیه 14 بندی بر توسعه اخلاق و ورزش همگانی و قهرمانی تاکید شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۰۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، سرتیپ دوم پاسدار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج با اشاره به برنامه پنج ساله ششم گفت: در مجمع عالی بسیج که چند هفته پیش در مشهد برگزار شد، مباحث فرهنگی و قهرمانی ورزش در کمیسیون ورزش با حضور مسئولان سازمان ورزش و سازمان بسیج ورزشکاران مورد بحث قرار گرفت. 

یزدانی افزود: در این کمیسیون که ریاست آن را سردار کوثری بر عهده داشتند با حضور نمایندگان استان ها، یک بیانیه 14 بندی به تصویب رسید و مسائل مربوط به ورزش در سه حوزه فرهنگی، همگانی و قهرمانی جمع بندی شد.

وی با اشاره به 3 محور این بیانیه خاطر نشان کرد:در این بیانیه به مباحث فرهنگی و توسعه اخلاق در ورزش توجه خاصی شده است. علاو بر این بر توسعه ورزش همگانی با توجه به ظرفیت های موجود در بسیج با همکاری های سایر نهاد های مسئول مانند آموزش و پرورش تاکید شد. همچنین برای توسعه ورزش قهرمانی هم پیشنهاد شد که یک کار منسجم در سراسر کشور صورت بگیرد.

رئیس سازمان ورزش بسیج در پایان گفت: این بیانیه 14 بندی پس از مراحل تصویب و تائید، در مرحله اجرا قرار می گیرد تا شاهد رشد روز افزون مباحث اخلاقی و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی بیشتر از گذشته توسط بسیج در سراسر کشور باشیم. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار