خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان مطرح کرد:

ضربه به شورای نگهبان، ضربه به نظام است

حجت الاسلام محمد تقی رهبر گفت: با توجه به رد صلاحیت های گسترده اصلاح طلبان و فعالان فتنه 88 در انتخابات مجلس آتی حملات گسترده ای به شورای نگهبان به عنوان مجری احراز صلاحیت های صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۵۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، با توجه به رد صلاحیت های گسترده اصلاح طلبان و فعالان فتنه 88 در انتخابات مجلس آتی حملات گسترده ای به شورای نگهبان به عنوان مجری احراز صلاحیت های صورت گرفته است.

در همین رابطه امام جمعه موقت اصفهان تأکید کرده که جو سازی علیه شورای نگهبان بر علیه منافع نظام است؛ حجت الاسلام محمد تقی رهبر در این باره گفته است: این‌که اشخاص اگر تأیید صلاحیت شوند از شورای نگهبان حمایت کنند و اگر رد صلاحیت شدند علیه شورای نگهبان موضع گیری کنند درست نیست و این نگرشی است غلط و ناصحیح که به ضرر کشور و مردم تمام می‌شود.

وی ادامه داد: شورای نگهبان یک نهاد قانونی در نظام مقدس اسلامی بوده که دارای جایگاه و وظایفی تعریف شده است و آنچه بر اساس قانون تصمیم گیری کنند و نتایجی که اعلام کنند قانونی است و لازم است از آن تبعیت شود.

امام جمعه موقت اصفهان عنوان کرد: اعتراضات و هجمه برخی اشخاص و گروه‌ها بی مورد است و اگر هم کسی اعتراضی دارد می‌تواند از مجاری قانونی پیگیری کند، مسیر قانونی برای اعتراض در نظر گرفته شده است و شورای نگهبان پاسخگوی اعتراضات قانونی اشخاص است.

رهبر با بیان این‌که طبیعت انسان این است که خلاف منافع خود را به سختی می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان بر اساس قانون نظر می‌دهد و اشخاص باید مطیع قانون و نظرات قانونی شورای نگهبان باشند، بنده نیز برای کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده بودم ولی به دلیل آماده نبودن برای امتحان شورای نگهبان از کاندیداتوری باز ماندم و هیچ انتقادی به شورای نگهبان و عملکرد این شورا ندارم و مطیع قانون هستم و انتظار و گله‌ای هم از کسی ندارم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار