مسئول دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد

انتشار اسامی برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور به زودی

اسامی برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور تا ساعاتی دیگر در پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس sarzaminenoor.ir منتشر می شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۶۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، علی شاعلی مسئول دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور گفت: تا ساعاتی دیگر اسامی برگزیدگان نهایی سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور و دریافت کنندگان تندیس زرین این دوره منتشر می شود.

وی افزود: عکس ، فیلم ، فیلمنامه ، شعر ، متن ادبی ، انیمیشن ، خاطره ، داستان ، رمان ، وبلاگ و وب‌سایت ، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و ... از جمله رشته های سیزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور بودند که امسال در دو بخش مردمی(کاروان) و بخش حرفه ای (ققنوس) برگزار شد و  در میان بیش از ۲۰ هزار اثر، قریب به ۱۰۰اثر به عنوان برگزیده اعلام شده اند.

شاعلی گفت: جشنواره سرزمین نور آماده دریافت آثار چهاردهمین دوره جشنواره است و آثاری که از 5آذر امسال به بعد دریافت می شود در دوره بعد داوری خواهند شد و سال آینده برگزیدگان آن معرفی می شوند.

مسئول دبیرخانه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور با اشاره به داوری این آثار تصریح کرد: ما هر سال سعی می کنیم از داوران مطرح و متخصص استفاده کنیم؛ چرا که آثار دفاع مقدس نیاز به داوران زبده در این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه امیدوار است این جشنواره یکی از پله های موثر در بالا بردن آثار دفاع مقدس را بردارد، افزود: قطعا انتشار کتاب های ادبی جشنواره سرزمین نور به قلم زائران راهیان نور تاثیر زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا خواهد نمود.

گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا 24 ساعت آینده از طریق تارنمای www.sarzaminenoor.ir اسامی برگزیدگان این دوره را مشاهده کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۰۲۱۳۵۹۴۹۸۳۰ ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظرات