دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان:

قاطعیت شورای نگهبان در رصد صلاحیت ها مانع تشکیل مجلس ششم دیگری می شود

دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان گفت: قاطعیت شورای نگهبان در رصد صلاحیت ها مانع تشکیل مجلس ششم دیگری می شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۶۷۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

ضرغام پرنیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: شورای نگهبان به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که با تایید صلاحیت فتنه گران مجلس ششم دیگری که نمایندگان آن براندازی نظام را در صدر اولویت قرار داده بود شکل گیرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه افرادی که جزو عوامل فتنه و مجلس ششم بوده اند برای حضور در مجلس خود را در زیر پوست دولت تدبیر و امید پنهان کرده اند افزود: رد صلاحیت ها با توجه به هوشیاری شورای نگهبان مسئله دور از انتظاری نبوده است و با این حال از کاندیداهای رد صلاحیت شده انتظار می رود که با تمکین به قانون نسبت به پیگیری اعتراض احتمالی خود اقدام کنند.

دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان با تاکید بر اینکه دوران بانه گیری و هجمه علیه شورای نگهبان تمام شده است؛ چرا که ملت ایران به صداقت و سلامت شورای نگهبان ایمان و اعتقاد قلبی دارند گفت: تجربه فتنه 88 ملت ایران را نسبت به شیطنت های فتنه گران در راستای زیر سوال بردن عملکرد شورای نگهبان آگاه کرده است.

پرنیان ادامه داد: کارنامه شورای نگهبان بسیار درخشان و شفاف است همچنان که در یازدهمین دوره دوره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم این جو سازی ها و تهدیدها و اما و اگرها به خاطر تجدید نظر شورای نگهبان درباره هاشمی رفسنجانی موج می زد ولی همگان دیدند که شورای نگهبان با قاطعیت تصمیم نهایی خود را اعمال و ایشان را رد صلاحیت کرد.

وی افزود: هگان شاهد بودند که رد صلاحیت هاشمی نه تنها ذره ی از شکوه نظام و انقلاب نکاست؛ بلکه عزت انقلاب و هیبت شورای نگهبان در جامعه را قوت بخشید.

دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان گفت: مطمئن هستیم که شورای نگهبان با قامتی راسخ و پرصلابت به اعتراضات سیدگی و افرادی که در چارچوب التزام عملی به ولایت فقیه نیستند را از گردونه انتخابات خارج می کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار