جانشین فرمانده سپاه بانه از برگزاری 92 عنوان برنامه فرهنگی توسط سپاه و رده های بسیج این شهرستان درایام الله دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۵۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ احمد فرجی، جانشین سپاه بانه اظهار داشت:بیش از 92 برنامه و پیش برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال توسط سپاه بانه و رده های مختلف بسیج این شهرستان در سطح شهر و بخش های چهارگانه بانه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت فضاسازی سطح شهر بمناسبت دهه فجر افزود: فضاسازی شهری بانه در این دهه باید به‌گونه‌ای باشد که فضای مبارزات مردمی و حال و هوای پیروزی انقلاب را در سال 57 را تداعی کند.

فرجی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال از تنوع زیادی برخوردار است تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال سپاه بانه نیز به روال سال های گذشته بیشتر مردم‌محور بوده و در همه برنامه‌های پیش بینی شده این ایام سعی شده با همکاری از سوی مردم انجام ‌شود تا مردم حلاوت و شیرینی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به یاد بیاورند.

جانشین سپاه بانه، نواختن زنگ انقلاب، حرکت نمادین تاکسی‌های شهری ، رژه خودروهای نظامی در دوازدهم فروردین همزمان با ورود تاریخی امام(ره) به وطن، یادوراه شهداء، دیدار چهره به چهره با ماموستایان و ائمه جمعه و جماعات، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی فوتسال (جام فجر)و کوهنوردی،اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و صفر مرزی را از برنامه‌های شاخص در این ایام عنوان کرد.


وی به برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های دهه فجر تاکید کرد و خواستار حضور گسترده مردمی در سی و هفتمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب شد و گفت: این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تدوام این انقلاب تا به امروز سهم داشتند و حضور گسترده مردم در مراسمات متنوع دهه فجر بویژه راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.


ارسال نظرات