یک استاد دانشگاه در گفتگو با بسیج عنوان کرد
مسئول بسیج اساتید هرمزگان گفت: برخورد بد مسئولین در دانشگاه علم و صنعت و دیگر دانشگاه ها با اساتید انقلابی باعث عقب ماندگی و دلسردی اعضای علمی شده و منفعتی برای کسی ندارد.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۶۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

احسان کامرانی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش عالی و فناوری خبرگزاری بسیج در واکنش به برخورد بد مسئولان دانشگاه علم وصنعت با اساتید انقلابی و اجازه تدریس ندادن به آنها گفت: معمولا با جذب افراد هیئت علمی توسط کمیته تخصصی و قانونی در دانشگاه ها در هر دولتی باید حجت برای همه تمام شده و نگاه سیاسی و جناحی نشود.

وی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان دانشگاه به صلاحیت، شایستگی و انقلابی بودن اساتید گفت: نگاه سیاسی به اساتید و دانشجویان در محیط های دانشگاهی مانند بسیاری از مسائل دیگر در جامعه ضربه زننده است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اولویت اول در دانشگاه ها آموزش و  ارتقای مسائل علمی است افزود: مخرب ترین و مهلک ترین نگاه، نگاه سیاسی مسئولان به دانشگاه هاست.

کامرانی با انتقاد از اینکه اینگونه برخورد مسئولین در دانشگاه علم و صنعت و دیگر دانشگاه ها با اساتید انقلابی باعث عقب ماندگی و دلسردی اعضای علمی شده و منفعتی برای کسی ندارد خاطر نشان کرد: وزارت علوم باید مسائل حاشیه ای را کنار گذاشته و از اقدامات جناحی و باندی مسئولان دانشگاهی جلوگیری کند.

ارسال نظرات