خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گالیکش:
نشست هادیان سیاسی بسیج در حسینیه ناحیه شهرستان گالیکش برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۲۳۷۹۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام عباسعلی ترشیزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه گالیکش در نشست هادیان سیاسی خواهران بسیج در حسینیه ناحیه شهرستان گالیکش برگزار گردید اظهار کرد : در انتخاب افراد صالح دقت کنید و افرادی که با تقوا ترهستند و همچنین افراد متدین را انتخاب کنیم و توجه کنیم که مخالفان ما چه کسی را می پسندند.

وی همچنین در ادامه افزود :در مجلس خبرگان هم به کسی رای بدهیم که فقیه و باتقوا باشد و هم بین متدیینین وجه خوبی داشته باشد هم مخالفان ما او را نپسندند.

ترشیزی اضافه کرد :انتخابات یک روند مهم در کشور ماست کسی که رای می دهد یعنی اینکه نظام جمهوری را قبول دارد اعتماد به جمهوری اسلامی دارد هر چه تعداد رای دهنده بیشتر باشد یعنی این که افراد بیشتری اصل نظام را قبول دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گالیکش وظیفه اصلی هادیان سیاسی بسیج را تشویق بیشتر مردم در پای صندوق های رای خواند و گفت :ضمن تاکید برحضور مردم در انتخاب فرد اصلح که بیشتر به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نزدیک است بصیرت افزایی باید صورت بگیرد.

وی خاطر نشان کرد : وظیفه ما به عنوان بسیج این است که مردم را بیشتر به سمت شرکت در انتخابات سوق دهیم به گفته مقام معظم رهبری حفظه الله که فرمودند (کسی که حتی مرا هم قبول ندارد در پای صندوق رای حاضرشود ) و به نظام جمهوری اسلامی رای بدهد ، کسی که ما به او رای می دهیم یعنی اینکه آن شخص از طرف ما در امور کشور تصمیم گیری می کند پس رای ما از اهمیت بالایی برخوردار است .

حجت الاسلام ترشیزی در پایان با اشاره به سخنان رهبری دررابطه با حق الناس بودن انتخابات گفت: این بحث چند وجه دارد که یکی مربوط به کاندیدا است که اگر هدفش اهداف دنیایی خودش باشد باید جواب گوی افرادی باشد که به او رای داده اند وجه دیگری آن بحث حفظ آراء مردم است که مربوط به شورای نگهبان است وجه دیگر پذیرش قانون انتخابات است که باید بپذیریم نتیجه انتخابات حق الناس است و دیگر لیست های انتخاباتی که با تحقیق وقتی به جایی نرسیدیم سراغ لیست های انتخاباتی می آییم و ببینیم از هر حزب و گروهی چه کسی معرفی شده و با شناخت خط و مشی آنها که بیشتر به سمت نظام جمهوری اسلامی است و دشمن ستیزی دارد رای بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها