عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: عده‌ای می‌خواهند حق‌الناس را پایمال کرده و با اعمال فشار، بی‌صلاحیتی خود را به مردم عرضه بدارند.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۰۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از فارس، پرویز پرزور در گفت‌وگویی در اردبیل اظهار کرد: نوع واکنش کاندیداها و جریانات سیاسی به رد صلاحیت یا عدم احراز آن، نشانگر ماهیت و اهداف واقعی آنها است.

وی گفت: آنهایی که در برابر رأی شورای نگهبان به چالش‌آفرینی برای این نهاد انقلابی تلاش می‌کنند و دنبال کانال‌های دیگری برای تأیید صلاحیتشان هستند نشان می‌دهند که برای خدمت به مردم و انقلاب کاندیدا نشده بودند بلکه به دنبال مقاصد سیاسی و شخصی خود هستند و از هزینه‌تراشی برای نظام هم هیچ ابایی ندارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد: کسانی که در برابر نظر شورای نگهبان به غیر از اعلام اعتراض و پیگیری‌های معمولی که حق قانونی آنهاست، جوسازی سیاسی کرده و به دنبال زیر پا نهادن حق‌الناس هستند قطعاً خائن به ملت بوده و به هیچ‌وجه صلاحیت حضور در مجلس را نیز ندارند.

پرزور تصریح کرد: جالب است عده‌ای از رد صلاحیت 60 درصدی صحبت می‌کنند در حالی که اگر واقعاً انسانی صالح و خیرخواه نظام هستند می‌توانند به راحتی متوجه شوند که ملاک قضاوت در خصوص عملکرد شورای نگهبان به درصد و آمار نیست.

وی ادامه داد: همین اشخاصی که از حجم بالای رد صلاحیت‌ها گلایه دارند و جنبش شکایت به راه انداخته‌اند در همان موعد ثبت نام برنامه‌هایی را در پیش گرفتند که مغایر با اهداف و ارزش‌های نظام اسلامی بوده است.

این فعال دانشجویی بیان کرد: کاندیداهایی که در گذشته سابقاً بارها رد صلاحیتشان مشخص بود، ثبت نام‌های فله‌ای انجام داده و در هیئت‌های اجرایی نیز با تأییدات فله‌ای عده‌ای معلوم‌الحال پروژه تطهیرشان آغاز شود.

پرزور به تعبیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: افرادی که رد صلاحیت یا عدم احراز می‌شوند به معنی این نیست که این اشخاص آدم‌های بی‌صلاحیتی هستند بلکه در حوزه‌های دیگری صلاحیت‌های فراوانی دارند اما به عنوان نامزد در انتخابات مجلس صلاحیت حضور ندارند.

وی افزود: قطعاً شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت اقدامشان به مانند سابق در راستای تأمین منافع مردم و مبتنی بر عدالت و بدون توجه به کانون‌های قدرت و ثروت بوده است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور یادآور شد: اینکه عده‌ای منتفع و گاهاً برخی از مسئولان نیز هم‌راستا با جریانات سیاسی داخلی و معاندان خارجی به دنبال جوسازی و اعمال فشار بر این نهاد انقلابی هستند بیانگر این است که عده‌ای می خواهند این حق‌الناس را پایمال کرده و با اعمال فشار بی‌صلاحیتی خود را به مردم عرضه بدارند.

پرزور عنوان کرد: البته شورای نگهبان با اقدام عادلانه و شجاعانه و مردم انقلابی ایران اسلامی نیز با مشارکت بالا و انتخاب صالح، دشمنان انقلاب و این جاهلان داخلی را مأیوس خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دانشجویان انقلابی و جنبش دانشجویی استان اردبیل نیز در کنار حمایت از اقدامات مستقل و شجاعانه شورای نگهبان قانون اساسی که حراست کننده از اسلامیت و جمهوریت این نظام است از این نهاد انقلابی انتظار دارد که همانند همیشه با عدم توجه به فشارهای داخلی و خارجی نگذارند این حق‌الناس پایمال شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مردم و مسئولین نیز به یاد داشته باشند که به تعبیر حضرت امام (ره) هر کس بگوید شورای نگهبان کذاست، خودش مفسد است.

ارسال نظرات