بیرانوند در گفتگو با بسیج مطرح کرد
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: حیثیت آقای روحانی و ظریف و آن افرادی که اصرار داشتند به نهادهای بین المللی می‎شود در این مذاکرات اعتماد کرد، در گرو مراقبت و پاسداری از تعهدات امریکایی‎هاست.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۰۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقض برجام توسط امریکا در روز اجرای آن اظهار داشت: امریکایی‎ها بعد از شروع مذاکرات و بعد از اجرایی شدن برجام گستاخ تر شده اند که این نشان دهنده خوی استکباری امریکایی‎هاست که علیرغم فریاد و تذکر دلسوزان نظام، گویا عده ای نمی‎خواستند این را بشنوند که امریکا بدعهد و اهل خنجر از پشت زدن است.

بیرانوند تاکید کرد: حیثیت آقای روحانی و ظریف و آن افرادی که اصرار داشتند به نهادهای بین المللی می‎شود در این مذاکرات اعتماد کرد، در گرو مراقبت و پاسداری از تعهدات امریکایی‎هاست؛ ایران که تعهدات عملی خود را انجام داده و امیدواریم دولت بتواند دشمنان خود را وادار به انجام تعهدات خود بکند.

وی در خصوص هیئت نظارت بر اجرای برجام تصریح کرد: ترکیب این هیئت، نقض غرض است؛ یعنی ناظر با مجری تقریبا یکی است و جزء دو یا سه نفر، اعضای این هیئت همان مجریان و مذاکره کنندگان و حامیان آن بوده و آن چیزی که از این هیئت انتظار می‎رفت درآن دیده نمی‎شود.

ارسال نظرات