به گزارش روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت فتح :

دیدار صمیمانه ی همسران شهدای دفاع مقدس با همسر شهید مدافع حرم

همسر شهید اصغریخواه و شهید قریشی از شهدای دفاع مقدس به دیدار همسر شهید صدر زاده شهید مدافع حرم رفتند.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۷۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
در این دیدار که روز یکشنبه 27 دی ماه به همت و ابتکار موسسه انتشاراتی روایت فتح در منزل شهید مصطفی صدر زاده صورت گرفت، خانم هاشمیان، راوی کتاب نیمه پنهان شهید اصغری خواه و خانم علی عسگری راوی کتاب نیمه پنهان شهید قریشی حضور داشتند و همسر شهید صدرزاده از شهدای مدافع حرم با بیان اینکه کتاب خاطرات شهید اصغریخواه را خوانده است از حضور همسران شهدا در منزلش ابراز خوشحالی کرد. 
در این راستا همسر شهید اصغری خواه و قریشی به بیان خاطرات خود پرداختند. ابراهیم پور همسر شهید صدرزاده نیز ضمن تشکر از موسسه انتشاراتی روایت فتح خاطراتی را درباره همسر شهیدش بیان کرد. از جمله این خاطرات می توان به مطلب زیر اشاره کرد:اوایل ازدواج در جواب کسانی که می پرسیدند چرا مصطفی را انتخاب کردی می گفتم مصطفی را فقط برای اعتقادات و ایمانی که دارد انتخاب کردم و الان هم در نبودش صبر می کنم و بی بی حضرت زینب (س) در این راه کمکم می کند. 
همچنین از این شهید بزرگوار دو فرزند به نام های فاطمه 7 ساله و علی 8 ماهه به یادگار مانده است. 
لازم به ذکر است خاطرات نه سال زندگی مشترک از زبان سمیه ابراهیم پور همسر شهید مصطفی صدر زاده فرمانده ایرانی گردان عمار لشکر فاطمیون به زودی در قالب کتاب نیمه پنهان ماه توسط انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد.  
ارسال نظرات