بیژن راعی گفت: اکنون دشمنان اسلام و انقلاب در برابر قدرت و عزت ایران اسلامی زمین گیر شده اند و این ترس برای آنان به کابوس همیشگی تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۲۳۹۴۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی، فرمانده سپاه کوثر، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر گفت: نهاد مقدس سپاه که به فرمان امام راحل تشکیل یافت دستاوردهایی را در عرصه های مختلف نظامی و فرهنگی و ... برای ایران اسلامی رقم زده است که این دستاورد ها اقتدار ملت ایران را افزایش و افکار فتنه انگیز دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی ساخته است.
وی در ادامه افزود: اگر امروز اقتدار داریم به همت پاسداران تربیت یافته امام (ره) و بازوی پرتوان بسیجیان جان برکف می باشد که بر این افتخار بزرگ که از امام خمینی (ره) به یادگار داریم می بالیم.
فرمانده سپاه ناحیه کوثر تصریح کرد: پاسداران و نگهبانان ارزش ‌های انقلاب اسلامی امروزه توانسته اند در بحث اقتصاد مقاومتی که دغدغه مقام عظمای ولایت است موفق عمل کند و با ارائه وامهای خود اشتغالی اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش در ایران اسلامی احیا کند و در سال جدید هم با زمینه سازی فرهنگی شعار "دولت و ملت همدلی و همزبانی" را در جامعه محقق سازد.
راعی با بیان اینکه سبز پوشان انقلاب اسلامی در هر برهه زمان و در هر شرایطی عرصه را برای موفقیت ایران اسلامی آماده کرده است افزود: بسیج مردمی، فعالیت در عرصه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، بصیرتی ، بین المللی و ... از جمله توانمندی هایی است که سپاه و امت ایران اسلامی به آن مفتخر می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه کوثر تبعیت از ولایت فقیه را نیروی قوت و عزت پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:پیروی از ولایت و رهبری امت اسلامی پاسداران را به یک نیروی نظامی و فرهنگی بی‌نظیر در خاورمیانه تبدیل کرده و امنیت و آسایش را برای مسلمانان جهان به ارمغان آورده است؛ بطوری که حضور سبزپوشان در منطقه آسایش و امنیت را برای کشور های مسلمان رقم زده است.
وی استواری و مقاوت این نهاد مقدس را مرهون رشادت های شهدا، امام راحل و فرامین رهبر انقلاب(حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی) عنوان کرد و گفت: این عظمت و قدرتی که امروزه پاسداران انقلاب اسلامی صاحب اختیار آن است دشمنان اسلام بخصوص غرب را وادار به نشستن پای میز مذاکره کرد؛ چرا که آنها بخوبی می دانند که ایران اسلامی همانند 8 سال دفاع مقدس از جان و مال و ناموس خود در برابر بیگانگان دفاع خواهد کرد و از حق خود که انرژی صلح آمیز هسته است نخواهد گذشت.

راعی در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار سربازان رهبر انقلاب در دستگیری تفنگداران آمریکایی را عنوان کرد و افزود: اقدامی که مقتدرانه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ ایران زمین به ثبت رسید؛ دستگیری 10 تفنگدار آمریکایی در آب های خلیج فارس بود.
راعی خاطر نشان کرد: این اقدام مقتدرانه 2 پیام دردناک برای دشمنان اسلام و انقلاب دارد؛ اول عربستانی که امروزه خائن به مسلمین جهان و غلام حلقه به گوش استکبار جهانی است بداند که ایران اسلامی مقتدرانه در دفاع از سرزمین مقدس اسلامی چگونه شاخ اربابشان، استکبار جهانی را شکست و دوم اینکه اقتدار ایران اسلامی حفظ و ضعف و ناتوانی دشمنان اسلام در نفوذ به ایران اسلامی نمایان شد.
سرهنگ دوم پاسدار راعی در پایان اضافه کرد: اکنون دشمنان اسلام و انقلاب در برابر قدرت و عزت ایران اسلامی زمین گیر شده اند و این ترس برای دشمنان ایران اسلامی به کابوس همیشگی تبدیل شده و خواب شیرین را برای آنان به جام زهر تبدیل کرده است؛ این نهاد در کنار سایر نیروهای مسلح کشور گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظرات