مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

نباید اجازه دهیم فتنه دوباره تکرار شود

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع کارکنان سپاه جلفا با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)، بصیرت و دشمن شناسی را دو عامل مهم در جلوگیری از ایجاد فتنه بیان کرد.
کد خبر: ۸۶۲۳۹۷۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی هوای نفس را مهمترین عامل در آغاز فتنه دانست و تصریح کرد: عده ای در فتنه سال 88 با تبعیت از هوای نفس خود، نظام اسلامی را متهم به تقلب در انتخابات کردند.

وی ادامه داد: عده ای هم با تبعیت از این افراد موجب شعله ور شدن آتش فتنه شدند و امروز باید حواسمان جمع باشد نه از هوای نفس تبعیت کنیم و نه تابع هوای نفس دیگران باشیم.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: در مسایل اجتماعی و سیاسی به طور یقین باید دیدگاه های رهبر فرزانه انقلاب را فصل الخطاب و مرجع قرار دهیم و نباید به خود اجازه دهیم کوچکترین اختلافی بین مواضع خود و مواضع ایشان پیدا شود.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تلاش استکبار و دشمنان این انقلاب برای ضربه زدن به اسلام است خاطر نشان کرد: همه ملت باید متوجه نقشه های شوم بدخواهان این انقلاب باشند و اگر امروز می خواهیم از فتنه در امان باشیم باید بصیرت لازم را داشته و همگام با ولایت حرکت کنیم، نه از ولایت جلو بیفتیم و نه از قافله عقب بمانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان سخنان خود به سرانجام مذاکرات هسته ای اشاره و بیان کرد: با ایستادگی ملت ایران در مقابل تحریم های ظالمانه استکبار و عقب نشینی طرف های مقابل این مذاکرات به سرانجام رسید ولی طبق فرمایش رهبر انقلاب نباید مسئولان دولتی از خدعه و نقض عهد دولت های مستکبر به ویژه آمریکا غافل شوند و با توجه به اینکه این دستاورد در اثر ایستادگی ملت ایران به دست آمده است باید نسبت به حل مشکلات اقتصادی کشور گام های اساسی برداشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار