خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر فنی استاندار قزوین خبر داد:

افتتاح واحد صنعتی شیشه داروسازی تاکستان در قزوین

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین گفت: افتتاح طرح توسعه واحد صنعتی شیشه داروسازی از طرح‌های پیش‌بینی شده این سفر است.
کد خبر: ۸۶۲۴۰۱۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، پیمان پیرمرادی در جلسه هماهنگی سفر معاون اول رئیس جمهور که صبح امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، معاون اول رئیس جمهور در ششم بهمن ماه سال جاری به استان قزوین سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور در اجلاس سراسری نماز حضور دارد، افزود: این اجلاس یکی از مهم‌ترین اجلاس سراسری استان قزوین بوده چراکه استان یاد شده میزبان برگزاری آن است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین ادامه داد: برای برگزاری بهتر اجلاس سراسری نماز، سعی کرده‌ایم برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در راستای برگزاری بهتر این اجلاس از جمله رسیدگی به حمل و نقل و ترافیک شهری انجام دهیم.

پیرمرادی عنوان کرد: المان شهدا، باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس از پروژه‌های مهم است و در صورتی که در برنامه پروژه‌های افتتاحیه‌ معاون اول رئیس جمهور گنجانده شود، برنامه‌ریزی برای افتتاح آن را در نظر می‌گیریم.

وی بیان کرد:‌ همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین، پروژه‌های مختلفی در این استان افتتاح می‌شود که از نمونه آن می‌توان به افتتاح بیمارستان شهرستان تاکستان اشاره کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: 400 نفر از فعالان اقتصادی، 100 نفر از گردشگران، 200 نفر در بخش کشاورزی و همچنین در شورای اداری 300 نفر در حاشیه سفر معاون اول رئیس جمهور در استان قزوین حضور دارند.

پیرمرادی ادامه داد: شرکت در بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، افتتاح بیمارستان 96 تخت‌خوابی شهرستان تاکستان و افتتاح طرح توسعه واحد صنعتی شیشه داروسازی این شهرستان و افتتاح واحد صنعتی راستی کار شهر صنعتی البرز از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین برنامه‌های مهم دیگری پیش‌بینی شده که برگزاری جلسه شورای اداری و فعالان حوزه اقتصادی اعم از صنعت گردشگری، کشاورزی و ساختمان در سالن تربیت معلم شهیدرجایی قزوین از نمونه آن است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، بسیاری از طرح‌ها همچون طرح توسعه مجتمع هفت الماس، نورد فولاد آریان، سیستم یکپارچه و جامع شهرسازی، تالار بزرگ شهر و بهره‌برداری از 20 کیلومتر بزرگراه در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه شورای اداری افتتاح می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس و غرس 3 هزار اصله نهال یکی از طرح‌های پیش‌بینی شده در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین است، یادآور شد: بهره‌برداری از 3 هزار و 500 مسکن مهر در شهر محمدیه در جلسه شورای اداری به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های مورد نظر در این سفر است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین ادامه داد: در راستای سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین، از پروژه بین‌المللی شکوفایی شهری مبنی بر معرفی شهر قزوین به عنوان پایلوت جهانی سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی وابسته به سازمان ملل متحد در شورای اداری رونمایی می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار