رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال:

خدمت رسانی به فرزندان و خانواده معظم شهدا وظیفه همگانی است

دکترحجت اله درخشان گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی مشکلات دانشجویان و تعامل هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات است.
کد خبر: ۸۶۲۴۰۳۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با هدف بررسی مشکلات حوزه شاهد وایثارگران در دانشگاه ها با حضور مسئولین دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال جلسه بررسی مشکلات حوزه شاهد و ایثارگران در دانشگاه های خلخال برگزار شد.

در این جلسه دکترحجت اله درخشان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با اشاره به زحمات شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا به ویژه فرزندان آنها را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد در زمینه ارتقای سطح فرهنگی، آموزشی، علمی و پژوهشی دانشجویان عضو ستاد اهتمام و توجه ویژه ای دارد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مشکلات دانشجویان و تعامل هر چه بیشتر این واحد دانشگاهی با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب برای حل این مشکلات عنوان کرد و افزود: مهمترین دغدغه مسئولین دانشگاه برطرف کردن مشکلات و موانع دانشجویان شاهد جهت ارتقای سطح تحصیلی آنها است.

دکتر درخشان در ادامه گفت: در این واحد دانشگاهی شرایطی فراهم شده است تا دانشجویان عضو خانواده معظم شهداء و ایثار گران بدون هیچ مشکلی به ادامه تحصیل بپردازند و به جز درس خواندن نگرانی و دغدغه دیگر ی نداشته باشند.

رئیس واحددر پایان سخنان خودبا گرامیداشت سالگر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر در 19 بهمن ماه شاهد افتتاح یادمان شهدای دانشجویی ویادواره شهدای دانشجویی در محل دانشگاه آزاد خلخال خواهیم بود.

در ادامه عبدالله فرجی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ضمن تقدیر از پیگیریهای موثر دکتر درخشان در راستای ساخت یادمان شهدای دانشجویی واحد از تعامل ارشمند مسوولین واحد در راستای حل مشکلات دانشجویان عضو ستاد قدردانی و باارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد در واحد به سخنان خو د پایان داد.

در پایان این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد وایثارگر بحث وتبادل نظرگردید و مقرر شد در خصوص ارتقای سطح تحصیلی دانشجویان برنامه مدونی تدوین و همچنین جلسه ای با حضور دانشجویان و اعضای ستاد جهت بیان مشکلات دانشجویان در واحد برگزار شود.

در حال حاضر بیش از 300 دانشجوی شاهد و ایثارگر در در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظرات