علی منصور‌لکورج گفت:"مصطفی کفائی" جانباز گرانقدر ۷۰ درصد اردبیلی پس از تحمل ۳۰سال درد و رنج ناشی از عوارض شیمیائی ساعاتی پیش در بیمارستان امام خمینی اردبیل به یاران شهید خود پیوست .
کد خبر: ۸۶۲۴۰۶۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، علی منصور‌لکورج در گفت‌وگویی اظهار داشت: مصطفی کفائی جانباز سرافراز 70 درصد شهرستان اردبیل ساعاتی پیش بر اثر ضایعات ناشی از عوارض شیمیائی 8 سال جنگ تحمیلی، در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل به درجه والای شهادت نائل و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با نماینده ولی فقیه در استان، نهادها و دستگاه‌های مربوطه تصریح کرد:مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شهید مصطفی کفایی ساعت 10 روز پنجشنبه یکم بهمن ماه، از میدان مصلی شهر اردبیل به طرف گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل با حضور مسئولان و فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مردم شهید پرور و اقشار مختلف مردم تشییع و در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل خاکسپاری میشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: جانباز شهید مصطفی کفایی در راه دفاع از کیان مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از عزت و شرف ملت ایران در عملیات والفجر 8 به سال 1364 در منطقه فاو بر اثر بمیاران شیمیایی دشمن به شدت مجروح و بعد از مدت 30 سال تحمل درد و رنج به خیل عظیم کاروان شهدا پیوست.

منصورلکلورج بیان کرد: شهید مصطفی کفایی در طول دوران جانبازی نقش بسیار مهمی در ترویج آرمان‌های شهدای والامقام و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی داشت که ما باید با تمام توان پیرو مسیر شهدا باشیم و در تداوم اندیشه‌های آنان حرکت کنیم.

ارسال نظرات