خبرهای داغ:
دشمن با نفی نقش علمای راستین در هدایت جوامع بدنبال تصویر سازی منفی از انقلاب اسلامی و ناکار آمد نشان دادن حکومت متاثر از اسلام است.
کد خبر: ۸۶۲۴۰۷۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سردار دکتر عباسعلی فرزندی معاون مکتب دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه نینوا اظهار کرد: اولین نکته ای که دشمن بدنبال آن است که فکر و ذهن شما را تغییر داده و مجبور کند در قوه ادراک و محاسبات دچار اشتباه شوید.

وی درادامه افزود :عمق کینه دشمن گاهی بر زبان آنها جاری میشود خود آنها اذعان کردند که هدف از تحریم ها علیه ملت ایران فلج کردن ملت ایران است.

فرزندی اذعان کرد: دشمن بدنبال این است که ما در مقابل دشمن سازش و نرمش داشته باشیم و بدنبال این است که شما در رنج و سختی باشید و هدف نهایی دشمن این است که از دین و انقلابتان برگردید.

معاون مکتب دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به موفقیت ایران در هشت سال دفاع مقدس و اظهار نظر نظریه پردازان دراین رابطه گفت: آنها (نظریه پردازان غرب) بیان کردند که ملت اسلامی را به جای امت اسلامی در افکار عمومی جا بیندازیم تا این تفکر در دنیا شکل نگیرد.

وی همچنین از قیام امام (ره) که تمام محاسبات امریکا را تغییر داد گفت :امام (ره)با تکیه بر نیروی انسانی نه سلاح یا بمب اتم توانست این انقلاب را به پیروزی برساند و همچنین در جنگ تحمیلی توانست در مقابل 40 کشور دنیا به پیروزی برسد.

فرزندی با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی جنبش های منطقه ای را در پی داشت گفت: امروز اکثر قریب به اتفاق ملت ها تجربه انقلاب اسلامی را دارند و جنبش های آزادی بخش در منطقه از جمله حزب الله لبنان و حماس و انصار الله در یمن با الهام از این تفکر شکل گرفته اند.

وی خطرجریان تکفیری در منطقه را خطرناک تر از حضور امریکایی در عراق خواند و با اشاره به سناریوی پنهان دشمن بیان کرد:دشمن با نفی نقش علمای راستین در هدایت جوامع اسلامی ورهبری دینی که در این مسیر نقش موثری دارد بدنبال این است که تصویر سازی منفی از انقلاب اسلامی و ناکار آمد نشان دادن حکومت متاثر از اسلام و بدنبال ترغیب فرهنگ غربی و نا شناخته ماندن مسائل راهبردی مورد نیاز جامعه اسلامی و جابجا شدن اولویت ها و مسائل فرقه گرایی بر جوامع اسلامی است.

فرزندی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد:مشارکت مردمی برای پیوند حاکمیت و مردم در جمهوری اسلامی با مسئله انتخابات گره خورده است.

معاون مکتب دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند که انتخابات در ایران مهندسی شده است گفت: در دوم خرداد کاریکاتوریسهایی مامور شده بودند که تصویری از انتخابات را به نمایش بگذارند که آنچه که در صندوق رای مردم می اندازند از آن بیرون نمی آید در صورتی که همین مردم بنی صدر و روسای دیگر جمهوری را با رای خود انتخاب کردند.

وی انتخابات پیش رو بسیار حساس خواند و ضمن اعلام این مطلب گفت : در عرصه انتخابات باید الگوی ذهنی ، فکری و رفتاری داشته باشیم و چند وجه باید مورد توجه قرار بگیرد که می توان به ملاحظات عمومی ، مسائل سیاسی و ... اشاره کرد.

فرزندی در پایان خاطر نشان کرد: ما در نظامی حرکت می کنیم که باید قول و رفتار منطبق بر رفتار دینی باشد و امام (ره) نسز می فرمودند همانطور که نماز می خوانید رای بدهید و هر واجبی مقدماتی دارد پس لازمه یک انتخاب اصلح آگاهی و بصیرت نسبت به آن فرد می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها