امام جمعه پلدختر خبر داد:

برگزاری مراسم سال‌روز 26 شهید بمباران در پلدختر

امام جمعه پلدختر گفت: فردا هم‌زمان با مراسم سال‌روز شهدای بمباران اول بهمن در پلدختر مراسم باشکوهی با حضور نماینده ولی‌فقیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۱۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام محمد سوری در جلسه هماهنگی برگزاری روز پلدختر اظهار کرد: به مناسبت سال‌روز بمباران پلدختر و شهادت 26 نفر از مردم این شهرستان اول بهمن‌ماه مراسم روز پلدختر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران اصلی این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد است، افزود: این مراسم در روز پنج‌شنبه اول بهمن‌ماه ساعت 9 صبح در سالن 9 دی سپاه ناحیه پلدختر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سوری با بیان اینکه شهدا سهام‌داران اصلی انقلاب هستند، یادآور شد: هر شخصی باید به نوبه خود در گرامی‌داشت این روز مشارکت کند، زیرا شهدا متعلق به همه مردم پلدختر است.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: اول بهمن 26 نفر از عزیزان پلدختر بر اثر بمباران رژیم بعث جان خود را از دست دادند و باید این روز به عنوان نمادی از مظلومیت شهرستان در جنگ هشت ساله نشان داده شود.

وی گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا را مصداق بارز کار فرهنگی دانست و گفت: هر اداره‌ای که بودجه و اعتبار فرهنگی دارد و باید در این خصوص مدیران دستگاه‌ها در راستای کار فرهنگی همت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار