روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق هر هفته برگزار می‌کند:
روابط عمومی منطقه شمالشرق با حضور اساتید دانشگاهی، ‌شنبه هر هفته کلاس‌های آموزشی "آسیب شناسی و بررسی عوامل تاثیر گذار در فرهنگ خانواده‌ها" را به منظور تقویت و استحکام خانواده‌ها، برای پرسنل این منطقه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۳۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
سیدوحید سیدموسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: الگوسازی رسانه‌ها برای سبک زندگی مصرف گرایانه و استرس‌ها و فشارهای پیش روی همکاران ما، ضرورت برگزاری کلاس‌های مشاوره بویژه در امر مشاوره خانواده‌ها را مشهودتر می‌سازد.

وی ادامه داد: تفکیک نقش‌ها در خانواده، رضایتمندی در خانواده، استرس، هیجان، پیشرفت تحصیلی فرزندان، ازدواج فرزندان و... ازجمله موضوعات این کلاس‌های آموزشی است که توسط "دکتر گلی" مشاور خانواده شهرستان شاهرود، به همکاران ارائه می‌شود.

سیدموسوی ادامه داد: خانواده که مقدس‌ترین نهاد اجتماعی در جامعه مطرح می‌باشد در روزگار کنونی در معرض آسیب‌های گوناگون است، شناسایی آفات و آسیب‌های آن و راه‌های مقابله با عواملی که این نهاد مقدس را سست می‌کند، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

رییس روابط عمومی منطقه شمالشرق با اشاره به اینکه آموزش و مشاوره برای شناخت هرچه بهتر عناصر مقوم و افزایش رضایت‌مندی برای رسیدن به خانواده موفق است؛ اضافه کرد: روابط عمومی منطقه شمالشرق با استفاده از اساتید مجرب با نگاهی محلی به کنکاش درباره این موضوع پرداخته و کلاس‌های منظم مشاوره خانواده را همراه با پاسخ به پرسش‌ها و مسائل همکاران، برگزار می‌کند.

حسن ختام این جلسات؛ برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور شرکت کنندگان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها