خبرهای داغ:
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کرد
یکی از مراجع تقلید با تأکید بر نقش بسیج در حفظ انقلاب گفت: پیام انقلاب به کمک نیروهای عمومی بسیج به همه ملت ایران رسید و روحیه انقلابی‌گری و مودت توسط آن‌ها در میان مردم رواج یافت.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۶۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حضرت آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با حسین قدیانی رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با اشاره به اینکه ایران زمانی در اختیار کامل غرب بوده است، اظهار کرد: ایران در آن زمان آلت دست و نوکر آمریکا، انگلیس و شوروی بود و اختیار هیچ امری در دست شاه مملکت نبود و در چنین شرایطی بود که امام(ره) مبارزه را آغاز کرد.

وی افزود: آن‌ها از سادگی مردم سوءاستفاده می‌کردند تا به اسم اسلام بتوانند امور نادرست و خلاف اسلام را در میان مردم رواج دهند.
نقش تأثیرگذار بسیج در حفظ انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی با تأکید بر نقش بسیج در حفظ انقلاب تصریح کرد: پیام انقلاب به کمک نیروهای عمومی بسیج به همه ملت ایران رسید و روحیه انقلابی‌گری و مودت توسط آن‌ها در میان مردم رواج یافت.

این مرجع تقلید با اشاره به حضور نیروهای مخلص در بسیج گفت: نیروهای بسیجی از زمان انقلاب تاکنون گوش‌به‌فرمان امر ولایت بوده و کارهای بزرگی در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی بر عهده داشته‌اند.

وی افزود: اکنون نیز نظام جمهوری اسلامی با تکیه‌ بر این افراد تحقق آرمان‌های انقلاب و امام راحل را دنبال می‌کند.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی بر ضرورت اطاعت بسیجیان از رهبری تاکید و خاطرنشان کرد: ارزشمندی نیروهای بسیج در اجرای رهنمودهای رهبری است، بنابراین سعی شود در هیچ مورد کوچک‌ترین اختلافی با نظرات ایشان به وجود نیاید و همه اقدامات بسیج در راستای عمل به توصیه‌های ایشان باشد.

وی افزود: اقدامات بسیج باید در چارچوب فرمایشات رهبری بوده و کوتاهی و زیاده‌روی نشود.

این مرجع تقلید با اشاره به وقوع اتفاقات مختلف در کشور اظهار کرد: طوری گام بردارید تا در شرایط مختلف از انقلاب و اسلام صیانت شود.
ارسال نظرات