رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نور از برپایی نمایشگاه جلوه‌های انقلاب، نمایش خیابانی و نقاشی کودکان خبر داد و گفت: در سینما دیجیتال این شهرستان نیز فیلم نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۸۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرهاد باقری عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد دهه‌فجر این شهرستان، با اشاره به اینکه هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد، بارورتر و درخت آن تنومند‌تر و دامنه گسترش آن بیشتر می‌شود، اظهار کرد: دشمنان نظام با استفاده از انواع وسایل دیداری و شنیداری همواره در صدد گمراه کردن و ایجاد فاصله بین نسل جوان و انقلاب و نظام هستند و این وظیفه مسئولان فرهنگی را بیشتر می‌کند تا با اقدامات فرهنگی مناسب آنان را با انقلاب و نظام که ثمره خون ریخته شده صدها هزار نفر از همین خانواده‌ها است، نزدیک و نزدیک‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم با برنامه‌های روشن‌گرانه و یادآوری ایام انقلاب و تبیین درست چرایی انقلاب به نسل جوان و آینده به این مهم توجه کنیم؛ خواستار انجام تبلیغات محیطی و نصب بنر در سر درب ادارات و نهادها و مشارکت در برنامه‌ها با رویکرد بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی و... شد.

باقری در ادامه از برگزاری جشن انقلاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، همایش عفاف و حجاب، همایش آثار مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی، شب شعر انقلاب و جنگ‌های هنری خبر داد.

وی در پایان با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی دهه‌فجر از جمله نمایشگاه جلوه‌های انقلاب، نمایش خیابانی، نقاشی کودکان و...، گفت: در سینما دیجیتال نیز توسط اداره ارشاد فیلم نمایش داده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها