یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: امروزه دلیرمردان اسلام با دفاع مقابل بدخواهان حرم اهل‌بیت، بیداری اسلامی را ترویج می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۸۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران, سردار علی‌جان میرشکار, شهدا را زمینه‌ساز امنیت، ایستادگی، مقاومت و اقتدار در ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه دلیر مردان اسلام با دفاع مقابل بدخواهان حرم اهل‌بیت(ع)، بیداری اسلامی را ترویج می‌دهند.

وی در مراسم شهید مدافع حرم روح الله صحرایی با بیان اینکه امروزه در کشورهایی همانند سوریه، مدافعان حرم اهل‌بیت بیخ گوش استکبار جهانی اسرائیل، سیلی محکمی به آنها زده‌اند و دفاع از حرم معصومین را در عراق و سوریه برعهده دارند، افزود: آمریکا امروزه در 39 کشور جهان پایگاه نظامی، در 149 کشور دنیا پایگاه کوچک و در 570 هزار نقطه فضای نظامی ایجاد کرده است، با وجود این همه فضاها و پایگاه‌های نظامی باید دریافت که این کشور امنیت خود را در فراتر از مرزها می‌خواهد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: ما نیز وظیفه داریم در هر جای عالم مستضعفان را برابر استکبار قیام کرده را حمایت کنیم و براساس بند 16 اصل سه قانون اساسی و آموزه‌های دینی، قرآنی نمی‌توانیم ظلم و ستم مستکبران را مقابل مستضعفان شاهد باشیم و در مقابل بی‌خانمان شدن مردم بی‌گناه و ستمدیده ساکت بنشینیم.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن نیز تاکید دارند برای یاری مستضعفان و افرادی که تحت ظلم ظالمان قرار گرفتند به پا خیزیم، یادآور شد: زمانی استکبار جهانی مردان و زنان بی‌گناه و کودکان کشورهای ضعیف را می‌کشد نمی‌توان ساکت نشست.

میرشکار با اشاره به اینکه کدام ظلمی بالاتر از آن است که امروزه مردم عراق و سوریه برای حفظ اسلام کشته می‌شوند، تصریح کرد: در خط مقدم قرآن، این اسلام با توجه به گفتمان امام راحل(ره) برابر رژیم صهونیستی ایستادگی دارند و مردم عراق هم می‌خواهند اهداف قرآن را در زندگی خود پیاده ساخته و اجرا کنند ولی مورد ظلم و ستم استکبارگران قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در عراق مقابل مردان و زنانی که بسیج شده و دست دفاع زدند داعش را قرار داده و در کنار داعش نیز پهبادهای آمریکایی دست به شهادت می‌زدند، افزود: امروزه آل سعود نیز که از هم‌پیمانان استکبار جهانی هستند در یمن، نسل‌کشی را راه انداختند.

میرشکار با اعلام اینکه همه ما مسئول بوده و وظیفه داریم مقابل افرادی که به آنها شلم و ستم می‌شود به پا خیزیم، اذعان داشت: آنهایی که به خدا ایمان آوردند و روز قیامت و قرآن را باور دارند برای دفاع مظلومان وارد میدان می‌شوند.

دشمن با برنامه‌های مختلف وارد میدان شد

وی با بیان اینکه امروزه در دنیا افرادی همانند شیخ نیجریه‌ای را همانند قدس سال گذشته سه فرزند خود تقدیم اسلام کرد و بدون ریختن قطره‌ای اشک آنها را غسل داده و کفن کرد، افزود: امسال نیز با هجوم عوامل استکبار به مهدیه‌اش دیگر فرزندانش را تقدیم اسلام کرد.

میرشکار با تاکید براینکه باید در انتخابات پیش رو بصیرت داشته و افرادی که دلداده به استکبار و ایادی استکباری هستند را منزوی کرده و از صحنه خارج کنیم، ابراز داشت: دقت کنیم چه افرادی وارد این دو مجلس می‌شوند.

یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه این روزها در تقابل دو جناح راست و چپ، آن چیزی که می‌ماند تنها حزب‌الله است، خاطرنشان کرد: حزب‌الله غالب است زیرا گفتار، رفتار و عملکرد اخلاقش را با گفتمان اهل‌بیت تطبیق می‌دهد.

روح‌الله صحرایی سومین شهید مدافع حرم از آمل چهل روز پیش به همراه سه شهید دیگر مدافعان حرم از مازندران در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) به خیل شهدا پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها