دیروز صبح مراسم سالگرد سردار شهید محمد علی الله دادی در مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد با حضور کارکنان ناحیه ثارالله و اقشار مختلف با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیرازی،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۲۱۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: دیروز صبح مراسم سالگرد سردار شهید محمد علی الله دادی در مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد با حضور کارکنان ناحیه ثارالله و اقشار مختلف با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیرازی،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس برگزار شد.

در ابتدا مراسم با زیارت عاشورا شروع وپس از آن تلاوتی چند از کلام الله مجید توسط بسیجی منجی صورت گرفت.

پس از آن حجت الاسلام گندمی ضمن خیر مقدم خدمت حضار محترم، از حضور مسئول نمایندگی سپاه قدس تقدیر و تشکر و سپس در مورد خدمات سردار شهید الله دادی در سپاه و خدمات در لبنان و منطقه سخن گفت و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین شیرازی به بیان سخنانی در مورد راه مستقیم، مسیر ولایت فقیه صحبت کرد.

وی گفت: هر روز بر من و شما واجب شده است که ده بار سوره حمد را بخوانیم که در سوره حمد، هدایت به راه مستقیم تاکید شده که راه مستقیم یعنی حرکت در مسیر مربیان الهی، سپس طبق آیه ای از سوره حجر درباره گمراهی انسان توسط شیطان، تفاسیری را بیان نمود و سپس در مورد انسان مخلص یعنی اولیا ، و مربیان جامعه اسلامی .

همچنین حجت الاسلام شیرازی بیان نمود که حضرت امام (ره) می فرمایند ولایت مطلق یعنی توحید یعنی حرکت در مسیر الهی و ولی فقیه نیز استمرار دهنده راه اولیا و راه انبیا است. ولایت، همان ولایت مطلقه ای است که انسان را به خدا وصل می کند، انسان فطرتا ولایت پذیر است.

وی در ادامه بیان نمود که امام در سال 1356 و اوایل 1357 فرمودند ملت ایران در برابر طاغوت بایستد مبارزه کند مگر اینکه کشته شوند، این فرمان را جز مربیان الهی نمی توانند حکم کنند.

امام می فرماید تمرد از این فرمان الهی دستور خداست وی همچنین در مورد اهمیت انتخابات و قصد نفوذ دشمن در ارکان حاکمیت گفت: آمریکا تشنه خون ملت ایران است، تشنه خون همه نیروهای مسلح بخصوص فرماندهان سپاه و سردار سلیمانی است.

وی افزود: نمی شود آمریکا را حمایت کنیم تا او مشکلات ما را حل کند خدا مشکلات ما را حل می کند و دشمن دشمن است اگر ما بجای آمریکا به خدا پناه برده بودیم خدا مشکلات ما را حل می کرد.

حجت الاسلام شیرازی تاکید کرد دشمن بداند این ملتی که روحیه شهادت طلبی و ایثار و شجاعت و استقامت دارد در انتخابات پشت سر رهبری نظام ایستاده است و نمی گذارد دشمن او را تضعیف کند.


ارسال نظرات