خبرهای داغ:
رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر جایگاه گلستان در طی مراسیم از زحمات و تلاش‎های بی وقفه مجتبی اکبری قدردانی کرد و حسین احمدی سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر استان گلستان را فردی شریف، متعهد و پیگیر دانست.
کد خبر: ۸۶۲۴۲۹۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مسعود حبیبی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با بیان اینکه گرایش سیاسی در جمعیت هلال‌احمر دیده اظهار کرد: این مهم در موضوع نیز در جاممعیت هلال احمر اثبات رسیده است.

وی تصریح کرد: بیطرفی، بیغرضی، خوب فعالیت کردن و تعامل با گروههای مختلف سیاسی جز اصول هفت گانه هلال احمر است.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر جایگاه استان گلستان را جز 10 استان برتر کشور دانست و ابراز داشت: جمعیت هلال احمر استان گلستان می‎تواند با همدلی قدم‎های خوب و ارزنده‎ای را بردارد.

حبیبی همدلی را یکی از اولیوت‎های هلال احمر دانست و افزود: حضور جوانان در جمعیت هلال احمر در همه سطوح و در بخش‎های مدیریت راهبری و ارائه خدمات نقش ارزنده‎ای را ایفاء می‎کنند.

وی از زحمات و تلاش‎های بی وقفه مجتبی اکبری قدردانی کرد و بیان داشت: سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر استان گلستان نیز به عنوان فردی شریف، متعهد و پیگیر است که می‎تواند با یک وحدت رویه گام‎های خوبی را در راستای اهداف هلال احمر بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها