پنجشنبه اول بهمن ماه:

مراسم چهلم شهید مدافع حرم در فارسان برگزار می‌شود

مراسم چهلم بسیجی شهید مهندس احمد قاسمی کرانی، در سالن صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف روستای کران از توابع شهرستان فارسان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۰۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم چهلمین روز شهادت بسیجی شهید مهندس احمد قاسمی کرانی که در دفاع از حرم آل الله در سوریه به فیض شهادت رسید، فردا پنجشنبه با حضور خیل عاشقان ایثار و شهادت و سخنرانی سردار خسروعروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه در روستای کران از توابع شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.

این مراسم معنوی، با حضور خیل بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سالن حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کران برگزار می شود .

به گزارش بسیج؛ مهندس شهید، احمد قاسمی‌ کرانی متولد روستای کران از توابع شهرستان فارسان است که در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در شهر حلب سوریه زخمی و پس از انتقال به بیمارستان بقیة‌الله عجل الله تعالی فرجه الشریف تهران در تاریخ 16 آذرماه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این مهندس شهید، همزمان با سالروز رحلت جانگذار پیامبر اعظم و شهادت حضرت امام حسن علیه السلام، پس از برگزاری آیین وداع در حسینیه شهر فارسان بر روی دست خیل کثیر عاشقان رسالت و شهادت در روستای کران، تشییع و سپس در گلستان شهدای این روستا آرام گرفت.

مهندس شهید احمد قاسمی کرانی، نخستین شهید گردان فتح از لشگر عملیاتی 7ولی عصر شهرستان بهبهان از استان خوزستان است.

گفتنی است: روستای کران در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری از توابع شهرستان فارسان قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار