خبرهای داغ:
با ابلاغ حكم وزير راه و شهرسازي و در مراسمي با حضور مقامات كشوري و استاني، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" به عنوان مديركل راه و شهرسازي استان گلستان، منصوب و از زحمات مهندس رستمي مديركل پيشين، قدرداني شد
کد خبر: ۸۶۲۴۳۰۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

با ابلاغ حكم وزير راه و شهرسازي و در مراسمي با حضور مقامات كشوري و استاني، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" به عنوان مديركل راه و شهرسازي استان گلستان، منصوب و از زحمات مهندس رستمي مديركل پيشين، قدرداني شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مراسم معارفه مديركل راه و شهرسازي گلستان، عصر امروز با حضور دكتر حناچي معاون شهرسازي و معماري وزارتخانه متبوع، معاون عمراني استاندار، مقامات و مسوولان استاني و شهرستاني و كاركنان راه و شهرسازي در سالن همايش هاي محيط زيست استان برگزار شد.
مهندس مبارك قدم داراي مدرك كارشناسي معماري و كارشناسي ارشد طراحي شهري از دانشگاه شهيد بهشتي تهران و در حال تدوين پروپزال دوره دكتراي خود مي باشد.
از سوابق اجرايي 21 ساله وي، مي توان به كسوت در مديريت هاي شهرسازي و معماري، مسكن و ساختمان، فني و اجرايي، املاك و حقوقي، معاون و جانشين مديركل، رئيس اداره بافت فرسوده و نظام مهندسي و كنترل مقررات ملي ساختمان سازمان مسكن و شهرسازي سابق و اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي اشاره كرد.
بيش از 10 سال تدريس در دانشگاههاي اروميه نيز از ديگر سوابق فني و اجرايي مديركل جديد راه و شهرسازي گلستان قلمداد مي شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها