خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه زین الدین حمل و نقل شهرستان گرگان:
فرمانده پایگاه زین الدین حمل و نقل شهرستان گرگان گفت: ترمینال شهرستان گرگان از نظر برخی مسائل امنیتی و رفاهی با مشکلاتی رو به رو است.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۰۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
محمد تقی غفاری در گفت‎گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان اظهار کرد: پایگاه شهید زین الدین در مجموعه ترمینال شهرستان گرگان 160 نفر عضو دارد که با پرداختن به مسائل فرهنگی، مناسبت‎های ایام و برنامه‎های هفتگی درصدد افزایش روحیه بسیجی و معنوی بسیجیان این پایگاه است.

وی تصریح کرد: در ترمینال شهرستان گرگان 11 شرکت در کنار یکدیگر فعالیت دارند و انجمن صنفی در این راستا تشکیل شده و همکاری خوب و نزدیکی در بین این شرکت‎ها وجود دارد.

فرمانده پایگاه زین الدین حمل و نقل شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم‎های ظالمانه‎ای که در کشور وجود داشت فشار و مشکلات خاصی بر پیکر حمل و نقل پایانه‎ها اتفاق افتاده بود و نبود کالا‎های با استاندارد و اورجینال و افزایش قیمت‎ها باعث شده بود که شرکت‎های مسافر بری با زیان رو به رو باشند.

غفاری با بیان اینکه مکان ترمینال شهرستان گرگان نیز از نظر برخی مسائل امنیتی و رفاهی با مشکلاتی رو به رو است، ابراز داشت: برای نمونه تا کنون دوربین مدار بسته در این ترمینال نصب نشده است و این امر امنیت ترمینال را کم کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از مسافربران شخصی و یا کارکنان برخی نهاد‎های دیگر از ترمینال به عنوان پارکینگ خوردو شخصی استفاده می کنند، گفت: وجود بعضا ارازل و اوباش موضوعی دیگری است که باید به آن توجه شود چرا که زیبنده ترمینال شهرستان گرگان نیست.

فرمانده پایگاه زین الدین حمل و نقل شهرستان گرگان به مشکلات سرویس بهداشتی اشاره کرد و افزود: شهرداری از تمرینال عوارض اجاره مکان دریافت می‎کند و لذا انتظار مردم گرگان است که در راستای افزایش مسائل رفاهی و امنیتی اقدامات بهینه‎ای از سوی شهرداری اتفاق بیفتد.

مسئول شرکت جوان سیر و ایثار استان گلستان با بیان اینکه شرکت جوان سیر ایثار از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است، ابراز داشت: شرکت جوان سیر ایثار در کنار شرکت‎های مسافربری دیگر در ترمینال فعالیت دارد و همکاری دوستانه ای بین شرکت‎ها ایجاد شده و هیچ یک از این شرکت‎ها جوان سیر ایثار را رقیب خود نمی‎دانند بلکه دوست و همکار خود می‎بینند.

غفاری با بیان اینکه این شرکت مخاطبین خاص خود را دارد و به صورت دربستی فعالیت می‎کند، گفت: تنها در زمان‎های که پیک مسافر افزایش پیدا می‎کند مانند ایام اربعین و 13 فروردین ماه و یا زمان شهات امام رضا(ع) شرکت جوان سیر ایثار نسبت به توزیع بلیط در ترمینال اقدام می‎کند تا در این مسیر به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات انجام داده باشد.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از اولیوت‎های شرکت جوان سیر ایثار است، افزود: با توجه به اهمیت و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص سفرهای معنوی راهیان نور این شرکت این سفرهای معنوی را در اولیوت کارخود قرار داده است.

غفاری به منشور اخلاقی شرکت جوان سیر ایثار اشاره کرد و گفت: رعایت موازین شرعی و قوانین و مقرارت جمهوری اسلامی ایران، تامین امنیت، سلامت و رفاه مسافران، اولیوت خدمتگذاری به جامعه هدف، رعایت ادب و انصاف و همچنین نظام کاری، ارائه خدمات بهینه و بهبود روش‎های با بهرگیری از امکانات و تجهیزات نوین صنعت حمل و نقل از جمله موارد این منشور اخلاقی است.

وی یادآور شد: جوان سیر ایثار تنها شرکت دارای رتبه نخستن سازمان راهداری و حمل و نقل بین جاده‎ای کشور است و این شرکت توانسته به لوح واحد نمونه از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، رتبه ممتاز از سازمان حج و زیارت کشور، لوح تقدیر از پلیس راهنمایی و رانندگی، تقدیر از استانداری تهران و اخذ تندیس خادم گردشگری از معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را کسب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها