معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری رقابت های قرآنی دانش آموزان در رشته های مختلف در مدارس استان خبر داد .
کد خبر: ۸۶۲۴۳۰۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ " جهانبخش علیزاده " از برگزاری رقابت های قرآنی دانش آموزان در رشته های حفظ (موضوعی و ترتیبی)، قرائت، تفسیر مفاهیم قرآن کریم، عترت شامل نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، اذان، احکام و انشای نماز و همچنین مداحی درمدارس استان خبر داد.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه این مسابقات در همه مقاطع تحصیلی هرساله برگزار می شود، گفت: این رقابت ها در مدارس شهرستان نواحی و مناطق 17 گانه استان برگزار و افراد اول هر رشته به مرحله بعدی راه می یابند.

وی با اشاره به این که مرحله شهرستانی این مسابقات بهمن ماه امسال برگزار می گردد، اهداف برگزاری این مسابقات را آشنایی دانش آموزان بافرهنگ نورانی قرآن، نماز و اهل بیت سلام الله علیها دانست و گفت: این مسابقات در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای سند تحول بنیادین آموزرش و پرورش در زمینه های توسعه فرهنگ قرآنی وترویج فرهنگ نورانی نماز در مدارس استان برگزار شده است.

ارسال نظرات