افتتاح بخش رادیولوژی پلی كلینیك حضرت رسول (ص) شهركرد

بخش رادیولوژی پلی كلینیك تخصصی و فوق تخصصی حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم شهركرد با هزینه بالغ بر پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۵۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ روز گذشته، بخش رادیولوژی پلی كلینیك تخصصی و فوق تخصصی حضرت رسول شهركرد با حضور نماینده مردم شهرستان های شهركرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، ریاست و معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی شهركرد ، مدیر و جمعی از پرسنل این مركز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهركرد در آیین افتتاح این بخش اظهار داشت: عدم توسعه زیر ساخت علاوه بر خدمات بخش بستری در بخش خدمات سرپایی نیز به شدت احساس می شود.

دكتر مرتضی هاشم زاده افزود: بمنظور كاهش بار مراجعات بیماران به كلینیك تخصصی و فوق تخصصی امام علی علیه السلام، ضمن ارتقاء خدمات در پلی كلینیك حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم ، برخی از خدمات مورد نیاز هم استانیان نیز در این مركز اضافه گردید.

به گفته وی، خدمات رادیولوژی و سونوگرافی از جمله اقداماتی است كه برای تشخیص صحیح و دقیق تر بیماری مورد استفاده قرار می گیرد؛ لذا كمبود امكانات در این بخش های می تواند بیماران و سیستم درمان را با مشكل مواجه نماید.

وی، اعتبار هزینه شده جهت راه اندازی خدمات رادیولوژی در این مركز را بالغ بر پنج میلیارد ریال اعلام كرد و افزود: سعی شده است با تجهیز این بخش به مجهزترین وسایل و دستگاه های پزشكی خدمات با بهترین كیفیت و با تعرفه های دولتی به هم استانیان ارائه گردد.

وی اظهار داشت: با راه اندازی این بخش بیماران بدون نیاز به مراجعه به سایر مراكز خصوصی و دولتی خارج از مجموعه در همین مركز خدمات را بصورت متمركز دریافت می نمایند، كه این امراستقبال خوب مردم از خدمات بخش دولتی و رضایتمندی آنان را بدنبال داشته است.

وی، با اشاره به راه اندازی كلینیك های جدید در برخی از شهرستان ها، توسعه و بهسازی كلینیك های موجود در سایر شهرستان ها را از برنامه های دانشگاه در راستای ادامه روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت عنوان كرد .

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهركرد گفت: متقاضیان برای دریافت خدمات رادیولوژی می توانند همه روزه در ساعات ابتدایی صبح جهت اخذ نوبت به كلینیك مراجعه و بدون محدودیت از خدمات بخش رادیولوژی بهره مند شوند.

دكتر هاشم زاده افزود: كلینیك حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم، همه روزه از ساعت هشت صبح لغایت هشت شب در كلیه رشته‌های،‌ داخلی ،‌ جراحی، ‌اطفال، ‌زنان، ارولوژی، ‌چشم،‌ گوش و حلق و بینی،‌ اعصاب، فوق تخصص غدد، ‌اطفال،‌ آسم و آلرژی اطفال، گوارش اطفال، ریه ،‌ جراحی سرپائی، گفتار درمانی و كار درمانی و سونوگرافی در دو نوبت صبح و عصر به هم استانیان ارائه خدمت می نماید.

وی با بیان اینكه، خدمات فیزیوتراپی ،‌ مركز تزریقات و پانسمان هم زیر نظر دانشكده پزشكی در این مركز ارائه می گردد افزود: از امروز خدمات رادیولوژی نیز با حضور دو كارشناس در هر شیفت و حضور دائمی مسئول فنی بخش به مجموع خدمات مذكور اضافه شد.

وی، تعداد مراجعات ماهیانه به پلی كلینیك حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم، را بیش از ۱۲ هزار نفر اعلام كرد و افزود: این مركز حجم قابل توجهی از بیماران را تحت پوشش قرار داده است.

به گفته وی، در حال حاضر نوبت دهی كلینیك پزشكان متخصص از طریق سامانه تلفنی نوبت دهی بشماره ۳۱۰۴ و از روز قبل انجام می شود.

ارسال نظرات