سرهنگ حسینخانی در همایش فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات کل استان:
مسئول سازمان بسیج کارمندان در ادامه با اشاره به اینکه بحث استکبارستیزی به عنوان یکی از ضرورتهای نفوذ فرهنگی دشمن گفت: هدف اصلی دشمن یورش به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است چرا که تمام امیدهای خود را در جنگ سرد و نظامی از دست داده ....
کد خبر: ۸۶۲۴۳۷۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیچ در کرمان ، حسینخانی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج عدم سازش با استکبار را در سرلوحه امور خود قرار داده است، گفت: همه باید سعی کنیم راه های نفوذ دشمن را شناسایی و با آن مقابله کنیم که در این میان نقش بسیج نقشی ویژه و منحصر به فرد است. مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج بر عهد دیرین خود با ولایت تا آخرین قطره خون پابرجاست، افزود: دیروز در هشت سال دفاع مقدس دم مسیحایی امام خمینی (ره) در کالبد بسیجیان دمیده شد تا حماسه های ماندگاری در آن دوران رقم بخورد و امروز نیز با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تفکر بسیجی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سایر کشورهای دنیای اسلام طنین انداز شده است.

وی با اشاره به اینکه بصیرت مانند قطب نما برای بسیجیان عمل می کند، اظهار کرد: بنا به تاکیدات مقام عظمای ولایت شاخص حرکت بسیج باید بصیرت، اخلاق مداری و دوری از افراط و تفریط باشد.

حسینخانی در ادامه عبادت و ستایش خدا ، پرهیز از دنیاپرستی ، آمر به معروف و ناهی از منکر را از جمله شاخصه های برگرفته از قرآن برای بسیجیان مخلص برشمرد. مسئول سازمان بسیج کارمندان  در ادامه با اشاره به اینکه بحث استکبارستیزی به عنوان یکی از ضرورتهای نفوذ فرهنگی دشمن گفت: هدف اصلی دشمن یورش به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است چرا که تمام امیدهای خود را در جنگ سرد و نظامی از دست داده و در جنگ نرم با تمام توان می تازد لذا کوتاهی ما در این زمینه باعث تقویت جبهه دشمن می شود. حسینخانی با اشاره به اینکه عده ای از افراد معلوم الحال که مایل به حذف شعار مرگ بر آمریکا نیستند یا واقعا خوابند یا خود را به خواب می زنند افزود: بی شک در شعار مرگ بر آمریکا موضعی عقلانی وجود دارد چرا که پشتوانه انقلاب ما از منطقی عقلانی برخوردار است لذا گفتمان عقلانی ما باعث تقویت و عظمت قدرت انقلاب اسلامی شده است که دیگر کشورها دل در گرو انقلاب ما دارند و مشتاق شعارهای منطقی و عقلانی انقلاب اسلامی هستند.

ارسال نظرات