خبرهای داغ:
حجت الاسلام ماندگاری در یادواره شهید برگی:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن در صدد نفوذ در دولت و مجلس است به طوریکه کلام مسئولین کلام امریکا شود و نیازی نیست مهره آمریکا شوند.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۰۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری در مراسم یادواره 24 شهید پایگاه شهید برگی بیرجند، اظهار کرد: برخی از ویژگی‌های مهم شهدا در دوران دفاع مقدس باعث شده است که به بلا‌ترین درجه یعنی شهادت برسند و شهدا نیز راه نفوذ شیطان در رفتار خودشان را بستند.


استاد حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به اینکه آمریکا مانند شیطان ابتدا با افراد و دولت‌ها نزدیک می‌شود و پس از اینکه شیرین آمدند تا ثیر خود را نشان خواهند داد، بیان کرد: آمریکا هم به بنی صدر نزدیک شد و حتی به شهید رجایی نیز می خواست نزدیک شود اما بنی صدر به کام او شیرین آمد و شهید رجایی تلخ، به همین دلیل رجایی را شهید کرد..

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه خدا در ۱۲۰ آیه قرآن گفته که مواظب نفوذ شیطان باشید، متذکر شد: دلیل تاکید رهبر انقلاب بر جلوگیری از خدعه و نیرنگ‌های شیطان بزرگ یعنی آمریکا این است که در قرآن هم خداوند فریاد زده است که مواظب نفوذ شیطان باشید.

وی ضمن انقاد از دولت تدبیر و امید، تاکید کرد: دولت اگر پول ندارد چطور برای خرید خودرو ۲۵ میلیون تومان وام به افراد می‌دهد اما یک جوان برای دریافت ۳ میلیون تومان وام ازدواج باید کلی دردسر بکشد.

استاد حوزه و دانشگاه، افزود: باید برای جلوگیری از اشاعه فحشا، ازدواج را آسان کنند.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه دشمن در صدد نفوذ در دولت، مجلس و مسوولان ما را دارد، اظهار کرد: اگر به آن‌ها طوری نزدیک شود که کلام این افراد کلام امریکا باشد او دیگر کار خود را کرده است و نیازی نیست که حتما مهره آمریکا شوند.

وی یادآور شد: ابن ملجم مرادی وقتی از یمن به کوفه آمد عاشق حضرت علی (ع) بود اما چون برای چشم خود نگهبان نگذاشته بود شیطان در جلد او فرو رفت و باعث شد تا شمشیر به سر حضرت علی (ع) بزند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: باید مراقب باشیم که شیطان در مجلس ما وارد نشود که شمشیر به سر ولایت خواهد زد.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه گول شعارهای کاندیدشدگان را نخوریم، گفت: اگر کاندیدایی آمد و گفت که مردم به من رای دهید خیابان آسفالت می‌کنم و یا سایر شعارهایی از این گونه بدانید که او حرف شیطانی می‌زند.

وی افزود: چراکه نماینده مجلس کار او قانون گذاری است و باید با وضع قوانین در مورد رفع مشکلات قدم بردارد؛ این افراد می‌خواهند با وعده‌های دروغین سر شما را کلاه بگذارند و بعد هم که به مجلس راه یافتند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه به افرادی رای ندهیم که جیب خود و خانواده‌شان را از بیت المال پر کنند و همه اقوام خود را در پست‌های دولتی جای دهند، بیان کرد: برخی از مسئولان ایران اسلامی حرف‌هایی را می‌زنند که عین آن را آمریکا می‌زند .

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه اختلاط دختر و پسر را در دانشگاه‌ها عقلانی نیست، متذکر شد: متاسفانه در برخی از دانشگاه ها به جای محل تحصیل به سالن مد تبدیل شده است و افراد به جای درس و بدنبال مدگرایی هستند.

وی عنوان کرد: لقمه حرام یکی دیگر از راههایی است که شیطان از این طریق آن می‌خواهد مردم را گمراه کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها