قادر تقی‌زاده:

جشنواره زمستانی در سرعین برگزار می شود

معاون گردشگری اردبیل خبر داد: جشنواره زمستانی در شهر سرعین و از دوم تا 23 بهمن ماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۲۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قادر تقی‌زاده با اشاره به قابلیت‌های گردشگری زمستانی استان اردبیل اظهار کرد: در جشنواره زمستانی شهر سرعین که از دوم تا 23 بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، برپایی مسابقات تندیس یخی، آدم برفی و مسابقات قهرمانی اسکی در رده سنی نوجوانان برای بانوان و آقایان در محل پیست اسکی الوارس اردبیل که جزو سه پیست برتر و استاندارد کشوری به شمار می‌رود، تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه برای گروه سنی کودکان نیز برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله نقاشی، بازی‌های محلی و گروهی در این جشنواره در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: همچنین در روزهای پایانی جشنواره شاهد صعود گروه‌های کوهنوردی به قله چهار هزار و 800 متری سبلان می‌شویم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، اهدای جوایزی همچون یک ربع سکه هر هفته به پنج شرکت‌کننده در قرعه‌کشی‌ها و مسابقات و اهدای دو خودرو پراید به عنوان جایزه ویژه در روز اختتامیه جشنواره به نفرات برگزیده را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این جشنواره زمستانی عنوان کرد.

تقی‌زاده گفت: همچنین جمعه هر هفته برنامه‌های فرهنگی و هنری در این جشنواره با حضور چهره‌های مطرح سینما، تلویزیون، موسیقی و کمدی کشور برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این جشنواره با همکاری و حمایت جامعه صنفی تأسیسات اقامتی استان، مراکز آب‌درمانی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و به یاری شهرداری، شورای شهر و فرماندار شهرستان سرعین اجرا می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به در نظر گرفتن تمهیداتی در جشنواره زمستانی سرعین از جمله 60 درصد تخفیف مراکز اقامتی برای عموم و 70 درصد برای تورها، 50 درصد تخفیف برای مجتمع‌های آب‌درمانی و 60 درصد برای تورها بیان کرد: اصناف و غذاخوری‌های این شهرستان نیز تا 15 درصد تخفیف لحاظ می‌کنند.

حضور در این جشنواره که جنب هتل بین‌المللی لاله شهرستان سرعین از ساعت 14 تا 16 برگزار می‌شود، برای عموم آزاد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار