خبرهای داغ:
به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ستاد خبری فجر در گلستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۳۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، نجیب الله تاری صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران استان گلستان با بیان این خبر از خبرنگار متعهد که در راستای اعتلای آرمان‎های انقلاب، مقام معظم رهبری و امام (ره) تلاش کردید سپاس گذاری کرد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات با 23 کمیته استانی شکل گرفته است، گفت: 17 کمیته شهرستانی در ذیل این کمیته‎ها شکل گرفته است.

جانشین سازمان شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: در مجموعه شورا خبرنگاران را به عنوان چشم و چراغ و عضو روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‎دانیم.

تاری به اهمیت اطلاع‎رسانی برنامه‎های دهه فجر اشاره کرد و گفت: دبیرخانه شورای تبلیغات اسلامی در استان مستقر است و در کنار همه این کمیته‎ها، کمیته ارزیابی با ریاست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که نماینده تام الاختیار استانداری است وجود دارد.

وی با بیان اینکه در پایان برنامه‎های دهه فجر از سه دستگاه برتر تجلیل خواهد شد، افزود: به دو خبرنگار فعال در کنار این سه دستگاه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

جانشین سازمان شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: همه تلاش ما باید این باشد که با شفافیت و رویکرد ترویجی و تبلیغی بتوانیم رسالت خود را در رسانه‎ها انجام دهیم و باید در ایام دهه فجر رسانهها ایام الله دهه فجر را به کام مردم شیرین کنند.

تاری ابراز داشت: به دنبال این هستیم که با تشکیل ستاد خبری فجر گزارشات و انعکاس خبری در ایام الله دهه فجر صرفا به سمت افتتاح پروژه‎ها نباشد و مسائل فرهنگی و دینی نیز در این ایام دیده شود.

وی با بیان اینکه کمیته بیست و سه گانه شورای هماهنگی کمیته‎های تخصصی بشمار می‎آید، افزود: 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام(ره) ، مهمانی لاله‎ها، زنگ انقلاب، مراسم نور افشانی، ندای تکبیر الله اکبر در شامگاه بیست و یک بهمن که باید احیاء شود شود و به مراسم‎های نور افشانی پیوند بخورد جز برنامه‎های عمومی ما است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از پنجم بهمن ماه هفته استقبال از دهه فجر آغاز خواهد شد، گفت: گلستان در شوورای تبلیغات هماهنگی کشور یک ستاد قومی و مذهبی تشکیل شده و حجت الاسلام احمدی رئیس این ستاد است.

تاری با بیان اینکه اقلام فرهنگی و تبلیغاتی دهه فجر برای دهه فجر در حال آماده سازی است، گفت: اهل سنت ما بیش از 200 شاعر مطرح دارد و برنامه ریزی شده از این ظرفیت بکارگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها