مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل مطرح کرد
هنرمندان با استفاده از هنر عکاسی خود رسالت بسیار مهمی در شناسایی و معرفی فرهنگ ناب اردبیل در عرصه‌های مختلف را بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۵۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شفیع شفیعی در نخستین همایش عکس در اردبیل اظهار داشت: در حال‌ حاضر بیش از 3 سمن‌ استان اردبیل به صورت بین‌المللی در حال فعالیت هستند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سمن‌های بین‌المللی استان اردبیل توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل ظرفیت بسیار عظیمی در حوزه هنر عکاسی دارد، افزود: باید برای شناسایی ظرفیت‌های هنر عکاسی اردبیل علاوه بر حمایت مسئولان آموزش‌های حرفه‌ای نیز توسط دستگاه‌های مربوطه افزایش یابد که این خود یکی از اقداماتی است که سبب توسعه هنر عکاسی در استان می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد: هنرمندان با استفاده از هنر عکاسی خود رسالت بسیار مهمی در شناسایی و معرفی فرهنگ ناب اردبیل در عرصه‌های مختلف را بر عهده دارند که ما باید قدردان این هنرمندان بوده و با تمام توان از ظرفیت هنر اردبیل در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

شفیعی بیان کرد: انجمن سینمای جوان و دانشکده خبر اردبیل در تربیت و آموزش هنرمندان فرهیخته و کاردان بسیار موفق عمل کرده است و انتظار می‌رود با حمایت همه‌جانبه از این انجمن شاهد رشد و توسعه هنر در اردبیل باشیم.

وی اظهار کرد: دانشکده خبر استان اردبیل با آموزش نیروهای نخبه و کاردان در رشته‌های خبرنگاری و عکاسی توانسته گام بسیار محکمی در توسعه هنر در اردبیل بردارد و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت به دست آمده در راستای به نمایش گذاشتن استعدادهای خود استفاده کنند.

ارسال نظرات