خبرهای داغ:
حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: اساتید مدارس علمیه قزوین که در همه حال با برنامه های صورت گرفته همکاری خوبی داشته که از ارکان اصلی حوزه های علمیه محسوب می شوید.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۵۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در جمع اساتید ومدیران مدارس علمیه استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین ودر سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) برگزار شد گفت:

امروز مدارس علمیه قزوین از حضور موثر وتاثیر گزار طلاب و اساتید مدارس بهره گرفته که امیدواریم با همدلی و همفکری وهمکاری بتوانیم به رشد و توسعه بیشتر حوزه علمیه قزوین همت گماریم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: متاسفانه بعد از انقلاب اسلامی ارتباط بین حوزه های علمیه با آحاد مردم کاهش پیدا نموده که امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته توسط مدیران مدارس علمیه استان  این ارتباط را با مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان بیشتر فراهم آوریم.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های جدی که در این زمینه داریم این است که بتوانیم با برگزاری کلاسهای تفسیر قران ونهج البلاغه بتوانیم دوباره درهای مدارس علمیه قزوین را به روی مردم باز نگه داریم.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: یکی از کارهای اصلی که مدیران مدارس علمیه باید انجام دهند این است که طلاب وروحانیون در مساجد شهرحضوری موثر داشته باشند تا بتوانند به صورت چهره به چهره با مردم وجوانان در ارتباط باشند.

حجت الاسلام عباسی به انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: در مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به هیچ عنوان نباید کوتاهی شود و باید در این راه همه ملت ایران در این انتخابات شرکت گسترده و باشکوهی داشته باشند.

وی تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این دوره بسیار حساس وبا اهمیت بوده وباید تمام تلاش خود را نماییم که بتوانیم در این مجلس نمایندگان اصلح وشایسته را به مجلس خبرگان رهبری انتخاب نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین از به دشمنی استکبارجهانی به خصوص آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: همانطور که بارها مقام معظم رهبری به آن تاکید نموده این است که نباید به دشمن اجازه نفوذ را داد وباید همه در این راه و مسئله بسیار هوشیار باشیم.

حجت الاسلام عباسی عنوان داشت: قاعده کلی در مورد دشمنان اسلام این است که هر گز به وعده هایشان عمل نمی کنند وبه اهداف وبرنامه های خود پایبند نیستند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها