خبرهای داغ:
حجت الاسلام ماندگاری:

حمایت از ولایت فقیه ادامه دهنده راه شهداست

رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: باید راه شهدا را ادامه دهیم و عمل به وصیت شهدا چراغ راه ما مسوولان است.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۶۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری روز چهارشنبه در نخستین کنگره سرداران شهید و 189 شهید شهرستان درمیان تاکید کرد:رمز ماندگاری ایران اسلامی ادامه راه شهدا و پایبندی به آرمان آنهاست.

وی گفت:امروز ما نیازمند شهدا و آرمان شهدا هستیم و هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم ، ارزش گذاری برای هویت خودمان بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بالاترین بصیرت شهدا، بصیرت در انتخاب است، گفت: خداوند به انسان قدرت انتخاب و اختیار داد و فرموده من برای شما انتخاب هایی کرده ام، اگر از این انتخاب ها در زندگی پیروی کنید، موفق خواهید بود.

حجت‌الاسلام ماندگاری اتکاء و توکل به خداوند متعال را گامی برای خودسازی برشمرد و افزود: جوانان با مطالعه زندگی شهداء می‌توانند بستر خودسازی را فراهم کرده و زمینه رشد و تعالی روحی و روانی خود را مهیا کنند. شهداء در وهله اول هست بودن خداوند متعال را با تمامی وجود درک کرده و برای رسیدن به بصیرت و آگاهی دنبال یک منبع و آن هم قرآن کریم بودند؛ چراکه منبعی موثق‌تر از کلام وحی نیافتند.

این استاد حوزه و دانشگاه شهدا را تربیت شدگان مکتب امام (ره) خواند و اضافه کرد: جوانان امروز جامعه عقب تر از جوانان ابتدای انقلاب نیستند.

ماندگاری با بیان اینکه شهدا اسوه های مقاومت و ایثار هستند، تاکید کرد: شهدا با فدا کردن جان خود زیباترین ایثار را برای رضای خداوند انجام دادند.

رئیس موسسه روایت سیره با اشاره به مهم ترین ویژگی شهدای اسلام و دفاع مقدس گفت: شهدا با اعمال و رفتار خود پیش قراولان راه خودسازی بودند و به تمام دنیا راه و رسم باور به خدا را نشان دادند.

وی با اشاره به انتخابات همزمان مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه 94 نیز گفت: نمایندگان در کشور جایگاه اجرایی ندارند پس باید مردم قانونگذاران خوبی انتخاب کنند و در ادامه افزود : باید مراقب باشیم که نفوذی ها را به دو مجلس نفرستیم.

وی شهدا را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید همه ما راه این عزیزان را ادامه دهیم تا خدای نکرده مدیون شهدا نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها