کارگاه آموزشی و تخصصی تایید محتوای فعالیت های فرهنگی بسیج و سپاه در سپاه ناحیه ایجرود برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۸۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارگاه آموزشی وتخصصی تایید محتوا با حضور فرماندهان و مدیران فرهنگی بسیج و پایور در حسینیه سرداران شهید سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه در ابتدای به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله ) در خصوص نقش فرهنگ در جامعه اشاره گرد و گفت : فرهنگ در هر جامعه مسئله ای موثر و تعیین کننده می باشد و با اهمیت تر از اقتصاد یک جامعه بخصوص جامعه ای که غنی از ارزش ها و فرهنگهای اسلامی است می باشد و آنرا به هوایی تشبیه کرد که اگر پاک باشد آثار مثبتی را بری جامعه و افراد آن به ارمغان خواهد آورد.

حجت الاسلام تیموری در ادامه به هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه فعالیت های بسیج و سپاه در عرصه فرهنگ بسیار گسترده است و همچنین از تاثیر بسزایی برخوردار است ؛ باید دارای محتوایی غنی و به دور از هرگونه ابهام و اشکال باشد و این مهم در بسیج و سپاه برعهده تایید محتوا است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اکنون دشمنان در عرصه فرهنگ وارد جنگ شده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نسیت، ما نباید هیچ فرصتی در اختیار آنان قراد دهیم.

در پایان مراسم از مدیران برتر تایید محتوا تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات